Søk i denne bloggen

søndag 25. juli 2010

Bok: "For alltid"

Eg tar sånn halvveis tilbake det eg sa om at eg var lei, den siste boka i "Førstefødt"-serien var nemlig topp! Ikkje det med ulukka, men alt som skjedde med det nydelige huset til Katy og Dayne, og jada, eg kan absolutt sjå det føre meg:)

Handling i "For alltid": Lykken smiler til Katy Hart og hun gleder seg til framtiden sammen med Hollywood-stjernen Dayne Matthews. Men midt i bryllupsplanleggingen og mens hun ser etter hus til dem ved Lake Monroe, får hun de tragiske nyhetene. Plutselig henger hele framtiden deres sammen i en tynn tråd og bare et mirakel kan hjelpe dem nå. Katy og to i Baxter-familien reiser til Los Angeles for å finne ut hva som skjer. Men når paparazzien kaster seg over familien, får også Luke merke pågangen fra media, samtidig som han kjemper med de følelsene som har tynget ham i nesten et år. Baxter-familien blir nødt til å dra lasset sammen og gjøre en siste innsats for å hjelpe Katy og Dayne til å få det de hele tiden har lengtet etter - en sjanse til å være sammen for alltid.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar