Søk i denne bloggen

søndag 19. september 2010

Smakebit på ein søndag - nr. 1

Eg prøve til stadighet å få mine venner interessert i å lese bøker. Eg leste veldig mykje når eg var yngre, men så datt det i bakleksa, men for eitt år si bjynnte eg å lesa fordi eg kjeda meg, også var det gjort. Dette året har eg så langt lest 100 bøker (!), and more will come. Min aller beste bestiss har nå lest 1 (eller var det 2?) bøker i Sophie Kinsellas "Shopoholiker"-serie, og den første Twilight-boka "Evighetens kyss". Eg kan ikkje vera meir stolt, for eg veit at ho ikkje alltid har så mykje tid eller fred og ro til å lesa. I mi lillesysters bokhylle fant eg mykje rart, men og bøker som eg kan tenka meg å lesa. Carlos Ruiz Zafon på engelsk er ikkje ei bok eg forventa å finna, men gledelig var det, for digiboka har eg simpelthen ikkje tid t! Eg har ikkje kome så velig langt, men si eg lese høgt for meg sjølv (både for å betra min eigen uttale og fordi eg får det betre med meg) så går det litt seint. Her er jaffal ein smakebit frå boka The Shadow of the Wind:

'Never before had I felt trapped, so seduced and caught up in a story,' Clara explained, ' the way I did with that book. Until then, reading was just a duty, a sort of fine one had to pay teachers and tutors without quite knowing why. I had never known the pleasure of reading, of exploring the recesses of the soul, of letting myself be carried away by imagination, beauty, and the mystery of fiction and language. For me all those things were born with that novel.

Eg trur at det er dette eg vil at mine ikkje-lesande venner skal oppdaga. Gleden ved å lesa, gleden ved å bli dratt inn i ein historie som du for alt i verden ikkje vil gå ut av, og den oppdagelsen du gjer når du etter ei utlest bok må ha ei ny med ei gong!

Keep reading those books!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar