Søk i denne bloggen

søndag 5. desember 2010

Bok: "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" (Harry Potter #3)

I motsetning til HP 2, er Harry Potter og fangen frå Azkaban betraktelig betre. Denne er ei mine favoritter i HP-verda, og filmen er og blant dei beste:) I denne boka treffer me Sirius Black, og Harry får vite meir om si eiga fortid, og kven som var ansvarleg for hans foreldres død. Gamle kamerater av faren til Harry kjem fram, til og med ein lærar på Hogwarts. Remus Lupin er ein av mine favorittkarakterer, og utviklinga hans er fascinerande, med tanke på at han er varulv. Nå har eg satt på HP 4, og den fekk eg utlevert av biblioteket i kassettform:-O Med eit par startproblemer (måtte og finne ein anna kassettspiller enn den eg har i stereoanlegget!) er eg klar for meir Harry Potter - enn så lenge. Kan aldri vite når eg gir opp kassettane, er ikkje akkurat vant med det:-P (Og forresten, eg leste på ein blogg at eit litteraturmål for 2011 var å høyre HP-bøkene på engelsk. Eg anbefaler det til alle, for Stephen Fry er herlig å høyre på:)

Baksidetekst: The terrifying Sirius Black is the only prisoner ever to have escaped Azkaban - and his aim is to hunt down Harry Potter. With Hogwarts under siege and the soul-sucking Dementors prowling its grounds, will Professor Lupin, the new Defence Against the Dark Arts teacher, be able to protect Harry?

XOXO

1 kommentar:

  1. Eg er einig i at denne boka er betre enn HP2! Elsker å lese Harry Potter og særlig denne boka, fordi eg synes det er litt kjekt det med Sirius! Mai Lene

    SvarSlett