Søk i denne bloggen

torsdag 30. desember 2010

Ein reise i litteratur

Eg låne Ann Helen sin bloggpost (håper det går greit) og skriver eit innlegg om kor i verda mine leste forfattere kjem frå. Eg fant ut underveis at eg har lest mange ulike forfattere, men eg er litt selektiv i forhold til kor dei kjem frå (bevisst/ubevisst/veit ikkje!).

VEST-EUROPA

- Noreg: 13 forfattere
- Storbritannia: 12 forfattere
- Sverige: 3 forfattere
- Frankrike: 2 forfattere
- Danmark: 1 forfatter
- Finland: 1 forfatter

NORD-AMERIKA

- USA: 15 forfattere

AFRIKA

- Sør-Afrika: 2 forfattere

ASIA

- Iran: 1 forfatter

- Kina: 1 forfatter

OSEANIA

- Australia: 1 forfatter

Eg seie bare Read it and weep! USA og Storbritannia var litt overdimensjonert! Så lure eg på kvifor? Er det lettere å få tak i litteratur skrevet av amerikanske og britiske forfattere? Det tvile eg på. Idag blir utrolig mykje litteratur oversatt, og eg er sikker på at med litt leiting så finner ein det ein vil ha. Øst-Europa var det absolutt dårligste, så det må eg gjera noko med!

Korleis er det med med dine forfattara i verda?

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar