Søk i denne bloggen

torsdag 27. januar 2011

Mammutsalg 2011

I skrivande stund ser eg i Mammutkatalogen for 2011. Leste på Bokelskerinnens blogg at salget starter 17. februar, og at katalogen er ute! Som einkvar bokelsker så er det fantastisk med nye bøker i hyllene, og ihvertfall når dei er på salg! Akkurat nå lager eg ei liste over ultimate ønsker og eit prisoverslag, så får eg sjå om den blir mindre etterkvart:)

Foreløpig ønskeliste:
- Stolthet og fordom - Jane Austen (liten praktutgave)
- Fornuft og følelser - Jane Austen (liten praktutgave)
- Bokens folk - Geraldine Brooks
- Forsvunnet - Daniel Mendelsohn
- Den glemte hagen - Kate Morton
- Sjelenes herre - Irène Némirovsky
- David Golder - Irène Némirovsky
- Sonetter - William Shakespeare (liten praktutgave)
- Jenny - Sigrid Undset (liten praktutgave)
- Døde menn går i land - André Bjerke (liten praktutgave)
- De dødes tjern - André Bjerke (liten praktutgave)
- Heng ham ikke vent til jeg kommer - Per Egil Hegge
- Broken English spoken perfectly - Stewart Clark
- Kniplingenes hemmelighet - Brunonia Barry

Tusen takk til Min blogg som posta link til mammut-avisa:)

Alle bøkene er frå haugenbok.no, men må nok innom dei fleste bokhandlarane under salget. Pleier du å bestille på nettet eller kjøpe i butikken?

XOXO

4 kommentarer:

  1. jeg pleier å bestille for å være sikker på at jeg får de jeg vil ha, hehe :)

    SvarSlett
  2. Hehe, lurt! For to eller tre år siden bestilte eg massevis av bøker. Nå har lista som ligg her blitt mykje kortere, men ein tur innom ulike bokhandlere er viktig:)

    SvarSlett
  3. Jeg pleier å forhåndsbestille jeg også, for å være sikker på å få de jeg vil ha. Jeg velger imidlertid å hente de bestilte bøkene i butikk, så kan jeg kikke på bøkene fysisk også :)

    De små praktutgavene av de ulike klassikerne er skikkelig fine. Jeg har også lyst på alle sammen.

    SvarSlett
  4. En blanding av bestilling og butikkbesøk blir det nok ja :)

    SvarSlett