Søk i denne bloggen

torsdag 3. februar 2011

Torsdagslisten - nr. 3

Eg har alltid sett ein del på TV. For nokon år sidan kunne eg skru på når eg kom frå skulen i 3-tia, også stod det på til sengetid. Slik er det ikkje lenger, og sannheten er at eg ser mindre på TV nå enn nokon gong før. Men framleis ser eg og fylgjer med på ein del serier på TV, og det er og det lista handler om idag.

Knallbra TV-serier

1. One Tree Hill. Eg har fulgt med sidan første episode rulla over TVNorge på midten av 2000-talet. I USA kom første episode i september 2003, og sidan den dagen har eg fulgt det slavisk. Idag har eg 7 sesonger ståande i hylla, og den 8. sesongen pågår i USA.

2. Gilmore girls. Då eg gjekk på vidaregåande gjekk serien i reprise på dagtid på TVNorge. Eg hadde akkurat fått TV og VHS-spelar på rommet mitt, og tok då opp episode for episode. Etter kvart som eg fekk VISA-kort og lærte å handla på nettet, troppa serien opp i hylla. Serien er for lengst avslutta, men 7 herlige sesonger står i hylla.

3. CSI: New York. Eg liker ikkje CSI Las Vegas, og eg kan ikkje fordra CSI: Miami, men eg elske CSI: New York. Eg har fulgt med frå starten, og karakterene er spennande, uforutsigbare og serien foregår i min magiske by.

4. Gossip girl. Denne serien er heilt annleis enn alt anna eg ser på. Karakterene er så rike på makt og penger at hadde eg hatt halvparten så hadde eg gått og gjømt meg. Det er litt flaut å innrømma at eg fylgjer slavisk med på denne serien og har 3 sesonger på dvd, men samtidig så er det utrolig deilig å synka ner i sofaen og bare la livet fara forbi.

5. Bones. Denne serien er ny for meg; eg såg første episode i sommar etter at eg kjøpte 4 sesonger på dvd. Det er ein annleis serie som istadenfor jakter på forbrytere gjennom gatene, jakter på dei ved hjelp av skjeletter, hodeskaller, insekter og andre uhumskheter.

6. Numb3rs. Eg er den første til å innrømma at eg ser på serier med fine mannfolk i. Sakene dei tar opp er og spennande, men det eg liker best med serier er at ein får eit innblikk i privatlivet. Rob Morrow som spele ei av hovudrollene er ein spennande karakter. Serien er avslutta, men får fortsatt masse cred i mi hylle.

Har du nokon favorittserier?

XOXO

6 kommentarer:

  1. Jeg så på One tree hill før, men slutta å se fast etter sesong 4. Har sett litt av og til bare. Jeg ser lite på tv-en. Jeg følger med på noen serier, men liker å se de da de har kommet ut på dvd:) Jeg ser på Merlin, Vampire diaries, Being human, Cougar Town og Chuck. Så elsker jeg Friends, men den serien går jo ikke lengre. Men elsker å se alle episodene om igjen og om igjen blir aldri lei:) Før så jeg også på legend of the seeker og Robin Hood men de seriene sendes jo heller ikke lengre:)

    SvarSlett
  2. Samme her med One Tree Hill. Synes det dabbet av utover i sesongene. Jeg er for tiden mest opptatt av Dexter (ser på ses 5) og gleder meg til sesong tre av True Blood, ser reprisene på Veronica Mars og klarer ikke la være å følge med på Greys Anatomy. Jeg er enig i at CSI Miami ikke er noe særlig, men jeg liker godt Las Vegas, New York har jeg sett lite på. Ellers er Criminal Minds min krimfavoritt.

    SvarSlett
  3. eg ser ikkje så mykje på TV, men viss eg kjem på det så ser eg litt på the Simpsons, men det er ikkje så ofte det heller! :D

    SvarSlett
  4. Jeg har mange favorittserier, jeg. Noen av dem er Dexter, True Blood, Bones, Carnivale og House. Akkurat nå ser jeg på MadMen, og liker den også veldig godt - men min store favoritt gjennom tidene er og blir Buffy the vampire slayer :-) Den kan jeg se igjen og igjen.

    SvarSlett
  5. Nå bestilte jeg one tree hill, håper jeg liker den:)
    Favoritter:
    Sex and the city
    Greys anatomy
    Private practise ( egenltlig liker jeg alt på tirsdager, den store tvdagen min)
    Prison break
    Veronica mars
    Ugly Betty

    SvarSlett
  6. Å, One Tree Hill er fantastisk <3

    Eg falt aldri for Sex and the City, kjøpte serien for eit par månader sidan, men sendte den tilbake igjen på angreretten:) Grey's Anatomy og Private Practice ser eg på, men igrunn kun for at eg fulgt med så lenge at eg ikkje vil gå glipp av ein eventuell sluttepisode:-P Veronica Mars var ein fin serie, men PB og UB har eg aldri sett på.

    SvarSlett