Søk i denne bloggen

torsdag 31. mars 2011

Litteraturmål 2011 - Status etter 3 måneder

Eg har sett at fleire har lagt ut status om litteraturmåla dei satte seg for 2011. Eg har valgt å gjera det etter 3 måneder om gongen, og nå er det altså første statusoppdatering. Litteraturmåla finn du HER, derfor bruker eg kun nummeret på målet i innlegget.

1. Eg har lest 2 klassikere, The Tenant of Wildfell Hall og Huset Buddenbrook. Den første har eg i dvd-hylla, og den andre var bok i lesesirkelen til Ann Helen. Gode bøker begge to!
2. Eg har lest 2 og høyrt 1 krimbok, Marekors, Nådens omkrets og Solstorm. Morsomt nok er det kun skandinaviske forfattere!
3. Eg høyrte ferdig Harry Potter-serien i januar (glimrande opplesing av Stephen Fry!) og siste bok i His Dark Materials-serien var høyrt i februar. Harry Potter er eg fryktelig glad i, men eg likte ikkje serien om Lyra Belaqua.
4. Lite vampyrbøker, kun ei, nr 5 i serien om Sookie Stackhouse. Ikkje imponerande etter 3 måneder.
5. Ingen bøker på andre språk enn norsk og engelsk!
6. Uleste bøker i bokhylla minker sakte, med 1 bok i januar, 3 bøker i februar og 2 bøker i mars. Bøkene som er utheva i fanen 'Bøker 2011' er frå mi bokhylle.
7. Det kjem eit eige innlegg om dette punktet.
8. Eg betre meg stadig, men merker at enkelte gonger er det lettare å skrive gode bokomtaler om bøker eg liker.
9. Blir stadig betre, og legg merke til at når eg kommenterer innlegg blir mine innlegg kommentert.
10. Eg håper jo sjølvsagt at nokon får noko igjen for mine innlegg, og blir inspirert:-)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar