Søk i denne bloggen

mandag 13. juni 2011

Sommerlektyre

Late dager i sol (håper eg!) innbyr til lesing, og inspirert av Anita har eg laga ei liste over bøker eg vil lese. Eg er ikkje noko flink med lister; som regel har eg litt for høge mål og lager meg litt mange lister, men den tid den sorg. Dette er kva eg vil lese i sommar + anna som dukker opp.

Romaner
- Cecelia Ahern - P.S. I Love You
- Karen Blixen - Den afrikanske farm
- Jenna Blum - De som skåner oss
- Karen Kingsbury - Morgendagen venter
- Karen Kingsbury - Første opptak
- Karen Kingsbury - Andre opptak
- Karen Kingsbury - Tredje opptak
- Karen Kingsbury - På denne siden av himmelen
- Karen Kingsbury - Som flyvende løvetannfrø
- Lori Lansens - Reisen hjem
- Kate Morton - En svunnen tid
- Irene Nemirovsky - Sjelenes herre

Krim
- Agatha Christie - Mord på Nilen
- Jo Nesbø - Gjenferd
- Johan Theorin - Skumringstimen

Klassikere
- Jane Austen - Stolthet og fordom
- Jane Austen - Emma
- Thomas Mann - Trolldomsfjellet

Fantasy
- Suzanne Collins - Dødslekene
- Suzanne Collins - Opp i flammer
- Suzanne Collins - Fugl Føniks
- George R.R. Martin - A Game of Thrones
- Rick Riordan - Den røde pyramide

Eg held allereie på med eitt par av desse bøkene, og i tillegg har eg skreve ei laaang liste over 1001 bøker som eg vil lese i år. I juni ifjor klarte eg 13 bøker og i juli 28 bøker, så litt må eg vel få til. 9. juli braker det laus med lesemaraton, og eg håper å få logga nokre timar. Eg les best om natta (merkelig nok!) så kanskje dei siste timane passer fint for meg:-) Eg har idag bestilt Kindle og satser på at den dukker opp om ei vekes tid; kan bli litt på den og:-)

XOXO

PS. Oppdatert 03.08.11, leste bøker er med feit skrift.

1 kommentar:

  1. Eg har lese alle bøkene av Karen Kingsbury utanom morgendagen venter og på denne siden av himmelen. Eg må prøve å få tak i dei og sjå om eg får lese dei òg. Eg elsker å lese Karen Kingsbury. =)

    SvarSlett