Søk i denne bloggen

torsdag 4. august 2011

Boktema hos Anette - nr. 19

Anettes boktema er for tiden: Favorittbøker frå A til Å! Skriv eit innlegg om di favorittbok på S, og link innlegget ditt til siden til Anette (veldig viktig!). Lån gjerne logoen til Anette!

Den beste boka på S er Tamara McKinleys Siste dans for Matilda. Det er debutboka til den australske forfatteren og årsaken til at eg les australske forfattere. Gripande familiehistorie som hoppar fram og tilbake mellom generasjonane, og som til slutt kjem saman om det som er deira. Nydelig lesning, og anbefales sterkt!

XOXO

6 kommentarer:

  1. Godt valg! Jeg vurderte denne lenge før valget mitt falt på "Saras nøkkel" :)

    SvarSlett
  2. Jeg har bare lest en bok av Tamara McKinley og det var ikke denne. Men jeg kunne godt tenke meg å lese mer av henne, jeg likte veldig godt Drømmenes land, som var den jeg valgte meg ut.

    SvarSlett
  3. Familiehistorier liker jeg godt, så takk for denne anbefalingen :)

    SvarSlett
  4. Denne var min favoritt på M, vet ikke helt om det var litt juks, jeg gikk for den engelske tittelen nemlig :) Jeg tror jeg har alle McKinleys bøker i hyllen her foruten om én men så langt har jeg kun lest to.

    SvarSlett
  5. Eg har og foretatt valg mellom engelske og norske titler, alt etter om eg har noko på ein bokstav eller ikkje. Mi mor har mange McKinley-bøker, og ho syns dei er flotte:-)

    SvarSlett
  6. Så bra, da har jeg nok mye fint lesestoff i vente :)

    SvarSlett