Søk i denne bloggen

søndag 28. august 2011

Smakebit på ein søndag - nr. 30

Ladybug poster kvar veke ein smakebit frå ei bok. Skriv eit innlegg om din smakebit og link innlegget ditt til siden til Ladybug!
Jeg lurte også på om noen av disse superberømte filmkjendisene i Hollywood hadde kommet ut av skapet som varulver. Hva om det viste seg at Ryan Seacrest ble hårete hver gang det var fulmåne? Eller Jennifer Love Hewitt eller Russell Crowe? (Sistnevnte mulighet var slett ikke usannsynlig etter min mening)
Frå Charlaine Harris' En skjebne verre enn døden (Sookie Stackhouse #9)

XOXO

5 kommentarer:

  1. Jeg trodde det var velkjent at Russel Crowe uler mot månen hver fullmåne, jeg...alle vet i allefall at Jennifer L. H ikke er varulv, hun kan se spøkelser, hun ;-) Morsom smakebit, Elida!

    SvarSlett
  2. Eg syns og den var festlig!

    SvarSlett
  3. Haha, den var rolig! jag har första Sookie Stackhouse-boken någonstans här hemma, jag borde kanske läsa den.

    SvarSlett
  4. En morsom smakebit. Jeg ser dem for meg, hylende mot månen! Men jeg må si meg enig med Silje; Jennifer Love Hewitt er ikke varulv, men ser spøkelser (Savner Ghostwhisperer på tv merker jeg) :-)

    SvarSlett
  5. Sookie bøkene er herlig avslappende lesestoff :)

    SvarSlett