Søk i denne bloggen

mandag 9. januar 2012

Veke 1

I oktober/november begynte eg å bli trøtt av det faste mandagsinnlegget. Eg syns ikkje eg fekk noko utav det, og klarte sjelden å halda meg til "måla" som var satt. Eg var klar på at eg ønskte å ha eit mandagsinnlegg som skulle ta med bøker som er lest ut, bøker som på mystisk vis har havna i bokhylla, og andre bokrelaterte ting som eg kjem over. Eg får dagleg sitater frå Goodreads på mailen, og syns at dei eg liker godt og kan få ein plass i bloggosfæren min. Ideen om eit innlegg á Lines vekeinnlegg kom på teiknebrettet og som sagt så gjort. Eg håper at dykk vil sette pris på det, og kom gjerne med tips til ting som eg kan skrive om.

Eg er veldig fascinert av kongelig slektskap, og har god peiling på kongelege fødselsdager og jubileum. I morgon kjem omtalen av Tor Bomann-Larsens første bind i Haakon & Maud-serien, og derfor vil eg gjerne tipse om ei bok som kan vera nyttig både som lesestoff og oppslagsverk når ein les om kongelege. Eg bruker og mykje internett, men eg har boka sjølv i bokhylla og syns den er herleg.

For ca 7 år sidan gjekk det ein serie på NRK1 som heiter En kongelig familie. Den handler om kong Christian IX av Danmark og historien om korleis han endte opp med tilnamnet Europas svigerfar. Eg såg på med nysgjerrighet og ganske mykje viten, og i ettertid har den blitt gitt ut på dvd. Boka er skrevet av Anna Lerche og Marcus Mandal på bakgrunn av tv-serien, og forordet i den norske utgåva er skrevet av kong Harald V.

Boka får du kjøpt i dei fleste bokhandlere på internett vil eg tru, eller låne på eit bibliotek. DVD-serien trur eg er hakket vanskeligere å få tak i, men eg veit at DVDHuset har på lager (per 09.01), eventuelt spørre på biblioteket. Lykke til med lesing og forskning!

Utleste bøker 26. desember - 8. januar (sidan eg ikkje skreiv innlegg sist mandag blir det for to veker denne gongen):
- Tom Wolfe: Forfengelighetens fyrverkeri (30.12)
- Agatha Christie: Stylesmysteriet (31.12)
- Agatha Christie: Stevnemøte med døden (02.01)
- Agatha Christie: Solen var vitne (05.01)
- Tor Bomann-Larsen: Kongstanken (Haakon & Maud #1) (08.01)

XOXO

8 kommentarer:

  1. Jeg liker ukesinnlegg =)

    Gleder meg til omtalen din av Kongstanken. Selv tenker jeg å lese den ferdig i kveld, for så å fortsette med Dickens og kanskje begynne på Cold Comfort Farm. Kjøpte en knalltøff utgave av den i dag, og fikk med ett veldig lyst til å lese den. Hvis innholdet i boken er like morsomt som forsiden lover det godt...

    SvarSlett
  2. Takker!

    Har du bilde av denne knalltøffe utgåva?

    SvarSlett
  3. Er det virkelig 7 år siden den serien gikk på TV? Den var kjempegod,lærte mye av den serien.Jeg var ikke klar over at det var en bok også, den skal jeg være på utkikk etter.

    SvarSlett
  4. http://www.amazon.com/Cold-Comfort-Penguin-Classics-Deluxe/dp/0143039598/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1326138046&sr=8-1

    Det er den, Penguin Classics Deluxe Edition, den er kjempestilig!

    SvarSlett
  5. Karin: Eg kjøpte den på billigsalg for eitt år sidan; den er litt stiv i prisen, men kikk ut når det er salg og slikt:-) Eller ha den på ønskelista.

    Ann Helen: Stilig utgåve, men eg er litt sånn at eg vil ikkje ha bøker eg ikkje liker i bokhylla. Kjem nok til å låne den på biblioteket eller få den til Kindle, men kanskje etterpå (eller medan eg les) havner denne i bokhylla:-)

    SvarSlett
  6. Så flott ukesinnlegg. Jeg blir imponert!
    Jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre med mandagene min jeg og, men så langt har det ikke dukket opp noe jeg har mer lyst til enn noe annet. Så da får det bli som det er en stund til.

    SvarSlett
  7. Så morsomt at konseptet ukesinnlegg vil leve videre i bokbloggland selv om jeg har sluttet! De har vært en fest å skrive, men nå gleder jeg meg til å lese dem hos noen andre istedet.

    SvarSlett
  8. @astridterese: Ideer kommer alltid, og det gjer ingenting å ha mandagsinnlegget ei stund til. Får tenka ut ein lur plan i mellomtida.
    @Line: Eg var litt bekymra for om eg "stjal" ideen din, og vart litt glad då du annonserte at du skulle slutte;)

    SvarSlett