Søk i denne bloggen

mandag 16. april 2012

Veke 15

Ny veke, nye muligheter! Sist veke starta bra med ein frimandag; eg er godt fornøgd med Dickens-omtalen og generelt sett god leseveke.

I januar skreiv eg nye litteraturmål, og eit av dei var å lese 52 bøker i løpet av året. Med det så skrudde eg bokmålet betraktelig ned frå 145 bøker i 2011. Problemet nå (eller dilemmaet) er at i skrivande stund har eg lest 34 bøker, og mangler kun 18 bøker for å nå målet.

Auker eg målet, eller ser eg meg fornøgd med å nå målet i løpet av mai/juni (ifjor hadde eg lest 52 bøker i midten av juni)? Og i tilfelle, kor mykje auker eg med? Nokon tanker om dilemmaet mitt?

Leste bøker:
- Agatha Christie: Liket i biblioteket
- Agatha Christie: Mord som medisin

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg så at jeg kom til å lese mer enn det så var målet mitt, så jeg øket det litt. Men nå skal det få stå som det står fordi det jo ikke gjør noen ting om jeg leser mer enn målet mitt. Da er jo målet nådd :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er akkurat det. Enten så går eg på ein smell i løpet av juni og det skjer sannsynligvis rett før eller rett etter at 52 bøker er lest, eller så leser eg nokre bøker som krever litt meir og antall leste bøker blir ståande på kviling. Eg får ein stor tilfredsstillelse ved at målet er såpass lågt, og det gjer meg anledning til å lese litt andre bøker og, såkalt comfybøker. Trenger slike pauser kjenner eg:-)

      Og er målet nådd, så er jo alt anna bare bonus:-)

      Slett