Søk i denne bloggen

mandag 30. april 2012

Veke 17

Andre veka utan fullførte bøker, og eg har vore innom fleire bokhandlere utan å kjøpe noko. Må snart få premie;-)

Men, seriøst! Kvifor er det dei tjukkaste bøkene som er vanskeligast å byrje på/fortsette med, og til slutt så er det dei som er best? Den siste veka har eg kun lest George R.R. Martins A Game of Thrones, og den er veldig god. Eg skulle ønske at eg hadde funne ut av det før jul, så hadde eg kanskje vore ferdig med boka. Etter at eg har lest ut den, skal eg begynne på Anna Karenina. Eg får nemlig ikkje lov av meg sjølv til å begynne på den før eg har lest ferdig Martin-boka, for eg trenger ikkje ein murstein til på currently-reading-lista.

I morgen får eg ny Nora Roberts-bok inn på Kindle'n. Gleder meg stort, det er nemlig fortsettelsen på historien om hotellet i forrige Roberts-bok. Sidan det er 1. mai hadde eg hatt god tid til å lese den, men farfar fyller 80 år, og skal feires i morgen. Blir bra det, boka springer ikkje av.

XOXO

6 kommentarer:

  1. Jeg har bestilt en boks med alle A Song of Ice and Fire bøkene som har kommet ut. Gleder meg veldig til å sette i gang :-)Jeg har sett første sesong av tv - serien, og kjenner abstinensene - 2 dager igjen til sesong 2!

    God leseuke, Elida!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har eit par av bøkene, men tenker å kjøpe fleire etterkvart. Eg har forstått det slik at neste sesong skal ha med handling frå bok 2, men kan godt tenke meg å sjå sesong 1:-)

      God leseveke, Silje!

      Slett
  2. Honør til deg at du ikke har kjøpt noe hos bokhandlerne. Har ikke greid det denne måneden:) Kos deg med bøkene og Farfars bursdag:) Så ønsker jeg deg en fin bokvår:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Tror det er nokon veker sidan eg har hatt kjøpeliste på mandagsinnlegget:-D

      Slett
  3. Lykke til med det :) Må komme meg i gang med Game of Thrones også.. Men har litt annet på lista først :)
    Kos deg masse :)

    SvarSlett