Søk i denne bloggen

mandag 23. april 2012

Veke 16

Idag er det Verdas bokdag, og på nettsidene står det ulike forslag til kva bibliotek, bokhandel og skoler kan gjere for å markere dagen. Sidan eg ikkje er nokon av dei plassene i løpet av dagen, så skal eg ha min eigen private feiring.

Først av alt så skal eg lesa for ungane mine på jobb! Lesing er noko av det kjekkaste eg gjer og ungane mine er ivrige etter å finne bok. Det andre er at eg skal lesa heima etter jobb. Nokon dager føler eg fyker forbi utan at eg har opna ei bok, men eg har bestemt meg for å sette av minst ein halvtime (tar det rolig i byrjinga) til lesing kvar dag.

Eg har ikkje lest ferdig nokre bøker denne veka, men har gått litt fram og tilbake mellom Dickens The Old Curiosity Shop (som eg ikkje veit om eg liker, nokon som har lest den?) og Martins A Game of Thrones. Sist veke spurte eg meg sjølv om kva eg vil gjere med Goodreads-utfordringa, men sanninga er at eg har framleis 18 bøker igjen av målet, og med den farten eg held akkurat nå så kan det vera greit at målet er såpass lågt.

Nokon som skal gjera noko kjekt på bokdagen?

XOXO

3 kommentarer:

  1. Idag skal jeg sette av 2 timer til å lese! Av og til er det en fordel å drive firma selv og styre sin egen tid. Det er de få dagene (den ene?) i måneden hvor man er ajour og ikke trenger å gjøre en pipp arbeid. Det er idag, og jeg er ferdig til 09:00. Da blir det GRRM A Game of Thrones bok 2 frem til lunch. Hurra :-) Jeg har ikke noe bibliotek eller litteraturhus å gå til her inne i fjorden, så da får man feire bokdag på sin egen måte :-)
    Høres kos ut å lese for andre! Ungene mine er altfor store til å bli lest for, så da blir det istedenfor jeg og meg selv i sofaen. Ha en flotters dag!

    SvarSlett
  2. Skal heller ikke til noe bibliotek idag, men jeg skal kose meg hjemme med boken "En skytsengels dagbok" av Carolyn Jess - Cooke. Jeg håper å lese den ut idag, utrolig bra er den ihvertfall:)

    Kos dere en masse på dagen!:)

    SvarSlett
  3. Jeg liker The Old Curiosity Shop :-) Men så liker jeg stort sett alt av Dickens og. Han har en tone, eller en stemme som fortryller meg :-)

    SvarSlett