Søk i denne bloggen

lørdag 2. juni 2012

Maistatistikk

I mai har eg lagt alle ambisjoner på båten, og bare kost meg med bøkene. Leselysten har gått litt opp og ner, og då hjelper ikkje høge ambisjoner.

Bøkene

5 bøker, som sagt greit fornøgd.

- Nora Roberts: The Last Boyfriend
- George R.R. Martin: A Game of Thrones
- Kim Gatlin: Good Christian Bitches
- Jayne Ann Krentz: All Night Long
- Frances Hodgson Burnett: The Secret Garden

Kjønn

1 mann og 4 kvinner. Tredje månaden på rad!

Land

USA: Kim Gatlin, Jayne Ann Krentz, George R.R. Martin, Nora Roberts
Storbritannia: Frances Hodgson Burnett

Kva eg ikkje har lest

Det er sikkert mykje eg skulle ha lest, men velger å ikkje tenke på det.

Mål for mai

A Game of Thrones er ferdiglest, men eg vurderer ein reprise på norsk til hausten. Eg har lest ca 20% i The Old Curiosity Shop på Kindle'n, og ca 400 sider i Anna Karenina (klapp på skulderen).

Mål for juni

Halda meg langt unna bibliotekbøker (dvd er lov!), og kun lese Anna Karenina og The Old Curiosity Shop. Lines bibliotek har idag skrevet eit glitrande innlegg om motivasjonen til å lese den russiske klassikeren, og eg anbefaler alle å lese det uansett om du leser boka eller ei.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Gleder meg veldig til å starte med Anna Karenina:) Ønsker deg en flott ny lesemånde og ha en fin helg:)

    SvarSlett
  2. Finn oppsumering. =) Eg har ikkje høyrt om nokre av bøkene du las i mai, men takk for mange gode tips. Anna Karenina har eg ikkje lese, og eg veit ikkje om eg skal heller. =)

    SvarSlett
  3. Anna Karenina har jeg lest - en gang i hine, hårde dager. Jeg fant den grei nok. Kommer ikke til å lese den igjen.. Line's innlegg var glimrende :-) Ha en fortsatt flott helg, Elida!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, så hyggelig at dere likte innlegget mitt! Nå driver jeg og manner meg opp til å begynne på første side av Anna Karenina. Jeg både gruer og gleder meg på en gang. Og jeg er like imponert som alltid over hvor mye du leser, Elida:-)

    SvarSlett