Søk i denne bloggen

mandag 30. juli 2012

Veke 30

Eg er uvenn med leselysten min for tida. Men ikkje den som gjer at du ikkje vil lese i det heile tatt. Den som gjer at du har alt for mange bøker, og alt for liten tid. Det resultere i svært lite lesing i det heile.

Eg har eit lite håp denne veka om at Booker-bøkene skal få opp lysten igjen. Eg har levert alle bibliotekbøker (utanom Hilary Mantels Ulvetid), og satser alle kort på Kindle og mine eigne bokhyller. Eg skal forhåndslese så mange Booker-bøker som mulig, men omtaler blir ikkje lagt ut før etter Shortlist er publisert. Kos deg med bøkene!

Leste bøker (23.-29. juli):
- Bram Stoker: Dracula (1001-bok)

Mottatte bøker (23.-29. juli):
- Ann Radcliffe: The Mysteries of Udolpho (tusen takk, Line)

XOXO

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg veldig igjen i det. Det er som om alle bøkene som venter stresser meg til å ikke lese:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nettopp! Eg har alltid lest masse når eg har sett film eller tv, men nå vil eg heller strikke. Finner ikkje roen altså.

      Slett