Søk i denne bloggen

mandag 15. oktober 2012

Veke 41

Litt seint ute idag, men bloggen er ikkje bare burde-burde. For dei som ikkje har fått det med seg har eg lest ferdig John Galsworthys The Forsyte Saga. Men så lurer eg på ein ting: Eg kjøpte ei svær og feit engelsk bok på 900 sider, og inni den var det 3 romaner og 2 mellomspill som saman utgjer Forsyte-sagaen. Det gjekk relativt tregt framover med denne boka, og på bruktboksalg tidlegare i haust raska eg med meg 10 bøker i Forsyte-serien. Eg har nå lest 3 av dei (dei hadde same engelske tittel som i den engelske utgåva mi), men lurer nå på om det er nokon som les meir enn det eg har nemnt? Dei som eg har lest er:

  • The Man of Property (1906)
  • Indian Summer of a Forsyte (mellomspill) (1918)
  • In Chancery (1920)
  • Awakening (mellomspill) (1920)
  • To Let (1921)
Leste bøker:
- John Galsworthy: The Forsyte Saga
- Toralv Maurstad: For et liv. Historier jeg bare har fortalt mine venner

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar