Søk i denne bloggen

mandag 12. november 2012

Veke 45

Førebuingar til 2013 er i full gang, og eg er nesten ferdig med litteraturmåla. Foreløpig ser dei omtrent ut som dette årets mål, men eg har kutta to punkter. Det eine kjem eg til å kutte heilt og det er fantasy. Eg er ingen fantasy-leser, og hvertfall ikkje nok til å ha eit heilt punkt om det. Det neste er Man Booker-prisen. Dette året datt det heilt saman med samlesinga mi, og eg har ikkje lyst til å ha dårleg samvittighet for eit mål. Målet er i tenkeboksen inntil vidare.

Eg har ein ide om erstatning av det eine punktet, men eg må tenke meir på det inntil vidare. Det går litt tregt med lesinga, men inntil vidare la eg ut omtale av Death Comes to Pemberley igår kveld, så les gjerne og kommenter!

Leste bøker:
- Sylvia Plath: Glassklokken

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar