Søk i denne bloggen

mandag 1. april 2013

Marsstatistikk

Februar gjekk relativt fort, medan mars har gått i normal fart. Påskeferien har vore etterlengta, og herlig fri for forpliktelser.

Bøkene eg har vore borti

- Tor Bomann-Larsen: Makten (Haakon & Maud IV) (ferdiglest)
- Gunnar Staalesen: Rygg i rand, to i spann (Dumbo & Maskefjes #1) - Rivertonvinner (ferdiglest)
- Karianne Gamkinn: Beklager, jeg må være mamma (ferdiglest)
- Friedrich Dürrenmatt: Dommeren og hans bøddel (ferdiglest)
- Charles Dickens: David Copperfield (ferdiglest)
- Jussi Adler-Olsen: Kvinnen i buret (ferdighøyrt)
- Janette Oke: Love Comes Softly (ferdiglest)
- Torbjørn Øverland Amundsen: Bian Shen (påbegynt)

Eg har faktisk lest ferdig Dickens-boka, noko som betyr at eg har lest to Dickens-bøker så langt i år. Elles så hopper eg som vanleg mellom ulike sjangre, og les som regel etter innfallsmetoden.

Ein shopoholikers bekjennelser

- Charles Dickens: A Tale of Two Cities (Penguin)
- Charles Dickens: Hard Times (Penguin)
- Charles Dickens: Selected Short Fiction (Penguin)
- Charles Dickens: Sketches by Boz (Penguin)
- Kate Morton: Hemmeligheter (Schibsted)
- Vladimir Nabokov: Lolita (Penguin)
- J.D. Salinger: The Catcher in the Rye (Penguin)
- Nevil Shute: En by som Alice (Aschehoug)
- Hunter S. Thompson: Frykt og avsky i Las Vegas (Oktober)

Det tok litt av denne månaden, og eg må snart ha eit innhugg i off the shelf-målet.

Status lesemål

I mars har eg lest ei sakprosa-bok, ein Riverton-vinner, to 1001, ein Dickens-roman og ei off the shelf.

Ønsker for april

Utanom reserverte bøker frå biblioteket skal eg gjera eit dypdykk i mine eigne bokhyller.

XOXO

7 kommentarer:

  1. Bian Shen må jeg se å få lest denne måneden og så kunne jeg tenkt meg å tatt for meg Riverton-vinner bøker også, artig med disse "utfordringene". Et dypdykk i enge bokhyller høres ikke verst ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ein samlesing som pågår, bloggedato er 8. april, og foregår hjå elbakken.blogspot.com viss du trenger eit spark bak med "Bian Shen" :-)

      Slett
  2. Bra oppsummering, Elida! Du har virkelig fått lest mye forskjellig :-)

    SvarSlett
  3. En fin oppsummering! Jeg må se å komme i gang med Bian Shen, og få lest mer Dickens :-) Det var mange fine bøker av ham du hadde kjøpt!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Jeg ser du har kjøpt flere fine Dickens bøker, han er en av mine absolutte favorittforfattere og jeg har et håp om at jeg skal få lest alt det han har skrevet. Men David Copperfield har jeg blant annet ikke lest enda.
    Bian Shen har jeg ikke fått begynt på enda, så det må jeg gjøre i dag. Problemet er at jeg er midt inne i en Game of Thrones maraton (TV), så det blir et vanskelig valg :-D Jeg er kommet til siste episode av sesong 1 og skal igang med sesong 2 :-)
    Ha en riktig fin dag, Elida!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dickens er ein av mine favoritter og, og mitt håp er og å lese alle bøkene. Eg har ein omtale som ikkje er ferdigskrevet om Copperfield, så den kjem kanskje til helga:-)

      Bian Shen er eg omtrent halvvegs i, men må sette inn giret for å bli ferdig til ein samlesingsdato neste veke.

      Eg har kun lest første bok i Game of Thrones, men det virker som spennande stoff både for lesing og titting.

      Ha ein fin kveld, Astrid:-)

      Slett