Søk i denne bloggen

fredag 31. mai 2013

Maistatistikk

Mai har gått i normal fart, og eg har fått lest ein heil del. Den siste veka er det kun Virginia Woolf som har fungert som lesing, då motivasjonen har vore på gyngande grunn. Det må jo vera positivt at eg allereie har byrja på juni-boka i lesesirkelen sidan eg ikkje har fullført mai-boka.

Bøkene eg har vore borti

- E.M. Forster: A Room with a View (ferdiglest)
- Torkil Damhaug: Ildmannen (ferdiglest)
- Kate Morton: Hemmeligheter (ferdiglest)
- Lucinda Riley: Lavendelhagen (ferdiglest)
- Steve Turner: Johnny Cash - Livet, kjærligheten og troen til en legende (ferdiglest)
- August Strindberg: The Red Room (påbegynt)
- Agatha Christie: Den åpne graven (påbegynt)
- Virginia Woolf: To the Lighthouse (påbegynt)

Eg trur på variasjon, og når eg ser lista for mai er det tydeleg at mi tru slår gjennom. Strindberg-boka kjem eg til å låne på biblioteket i norsk versjon då den engelske på Kindle'n ikkje gjer meg noko.

Ein shopoholikers bekjennelser

Shoppingfesten starta ein torsdag ettermiddag på Norli Kvadrat, og eg vart sleppt inn uten anstand, og med bøker på halv pris. Lørdag vandra eg inn på Norli M44, og kom ut med eit par då og.

- Margaret Atwood: The Handmaid's Tale (Vintage)
- Alan Hollinghurst: Den skjønne linje (Cappelen Damm)
- Alan Hollinghurst: Den fremmedes barn (Cappelen Damm)
- Elizabeth Noble: Lesesirkelen (Schibsted)
- Jean Rhys: Wide Sargasso Sea (Penguin Essentials)
- Sigrid Undset: Kristin Lavransdatter (Penguin Classics Deluxe Edition)
- Tim Winton: Dirt Music (Picador 40)

7 bøker på 3 dager, og det heile skjedde sist veke. Eg hadde verdas beste trackrecord, også skeia det heilt ut. Ein månad utan nye bokkjøp ser ut til å vera langt fram i tid. Eg er forøvrig meget fornøgd med kjøpet av Kristin Lavransdatter, nå må eg bare lese den.

Status lesemål

I mai har eg lest ei 1001-bok, ein Riverton-vinnar og tre off the shelf-bøker.

Ønsker for juni

Eg leser meg vidare i bokhyllene, men når Jo Nesbø-boka dukker opp hiver eg alt anna!

XOXO

13 kommentarer:

  1. Å være altetende bokleser er fint! Jeg klarer egentlig ikke å bestemme meg for hva jeg liker best, så mine lister er også svært variable innenfor sjanger.

    SvarSlett
  2. Kjekt å se at andre også kan gå amok, selv om jeg klarte å la være å kjøpe en eneste bok i mai,det er første gang på veldig lenge. Flotte bøker du har fått lest og kjøpt! Ønsker deg en fin lesemåned nå i juni.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg var og på god veg med ingen nye bokkjøp, men som du ser gjekk eg bananas som vanleg;-) Flinke du er som ikkje har kjøpt noko:-D Fine lesemånad til deg og, Beathe:-)

      Slett
  3. Jeg gikk i alle fall bananas i mai, og i juni må jeg sette hengelås på meg selv og lommeboka og kodebrikke.;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er ikkje så ille på nettet, då er eg på jakt etter ei spesiell bok i tilfelle. Det er impulsshoppinga eg sliter med :-)

      Slett
  4. Variasjon er bra :)
    Og når det er salg er det lov å skeie ut! Kristin Lavransdatter kan du glede deg til, det er absolutt en av mine favoritter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker at du har den som favoritt, det lover bra:-)

      Slett
    2. Vel, jeg er en ihuga Undset-fan :)

      Slett
  5. Herlig blanding! Må bare spørre - er det alle-tre-bøkene-i-ett Kristin Lavransdatter du har fått fatt i? Den kjøpte jeg også på boksalget på Gardum i februar. Schwæær murstein av ei bok. Gleder meg også til å starte på denne. Jeg lot forøvring Strindberg forbli i hylla i mai. Jeg klarte ikke å kvinne meg opp til å starte på den i det hele tatt... To The Lighthouse har jeg mer troen på. Jeg får en travel juni, ser jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, og den er på engelsk av alle ting. Det er Penguin sin deluxe-utgåve, og omslaget er nok til at eg omtrent skulle hatt den i ein monte;-) 1124 sider, så det skal bli spennande;-)

      Strindberg har eg begynt på, på Kindle'n, men eg er stor nok til å innsjå at den kjem ikkje til å bli lest på engelsk så eg skal finna ein norsk utgave på biblioteket. To the Lighthouse har eg begynt på, min engelske utgåve frå bokhylla, og denne har eg meir tru på:-)

      Eg og får ein travel juni, også begynner eg ikkje på ferie før 1. juli, så eventuelt blir alle uferdige bøker bare flytta ned til juli;-)

      Slett
    2. Det fine med bøker er at de absolutt aller fleste går ikke ut på dato! De kan skyves i alle retninger, aller enklest foran seg :) Jeg har stor tro på at det blir en flott lesesommer bare jeg kommer meg permanent hjem til heimen. Pendlerlivet tar slutt 14 juni! HURRAAA! :D

      Slett
    3. Det er fantastisk! Korleis kan det ha seg at pendlerlivet tar slutt?

      Slett