Søk i denne bloggen

onsdag 16. oktober 2013

Man Booker Prize 2013 til Eleanor Catton

Frå Bookers Facebookside
Igår kveld vart det kjent at 28 år gamle Eleanor Catton frå New Zealand vant The Man Booker Prize 2013 for sin roman, The Luminaries. Eg har ennå ikkje lest den, men Clementine arrangerer lesesirkel i november der denne romanen skal gjennomgås i sømmane. Med denne vinnaren er Catton den yngste prisvinnaren, og har og skrevet den lengste vinnerromanen i Bookers historie, 837 sider. Eg gler meg til å lese denne! Gå gjerne innom Clementine og Julie for meir utfyllande innlegg.
XOXO

4 kommentarer:

  1. Har lest litt om boken og jeg kunne tenkt meg å lest den. Tror ikke jeg rekker det til november men jeg skal absolutt følge med fra sidelinjen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikkje alltid ein får tid til det ein vil, og eg skal hvertfall gjera eit tappert forsøk på å vera med i november:-)

      Slett
  2. Denne bestilte jeg med en gang jeg så hvem som vant, og gleder meg til å lese den. Jeg har skjønt det slik at vi skal lese den i løpet av neste måned, så utfordringen blir bare å se om den kommer frem innen den tid. Som seg hør og bør "glemsk kindle - eier", så har jeg selvfølgelig kjøpt den i papir ;-).

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kjøpte eg til Kindle rett før bokbloggertreffet, men det har blitt minimalt med lesing då eg har fokusert på dei med mindre sideantal som var nominert. Utfordringa mi blir å få tid til å lese den, lesehaugene blir bare høgare;-)

      Slett