Søk i denne bloggen

søndag 1. desember 2013

Man Booker Prize lesesirkel #2

November er over, og desember markerer starten for ei ny Booker shortlistbok, nemleg irske Colm Toibins The Testament of Mary. Clementine har regi og ide, og sida hennar må besøkas.

Goodreads beskriver den slik:
Provocative, haunting, and indelible, Colm Tóibín’s portrait of Mary presents her as a solitary older woman still seeking to understand the events that become the narrative of the New Testament and the foundation of Christianity.

In the ancient town of Ephesus, Mary lives alone, years after her son's crucifixion. She has no interest in collaborating with the authors of the Gospel—her keepers, who provide her with food and shelter and visit her regularly. She does not agree that her son is the Son of God; nor that his death was “worth it;” nor that the “group of misfits he gathered around him, men who could not look a woman in the eye,” were holy disciples. Mary judges herself ruthlessly (she did not stay at the foot of the Cross until her son died—she fled, to save herself), and is equally harsh on her judgment of others. This woman who we know from centuries of paintings and scripture as the docile, loving, silent, long-suffering, obedient, worshipful mother of Christ becomes, in Toibin’s searing evocation, a tragic heroine with the relentless eloquence of Electra or Medea or Antigone. This tour de force of imagination and language is a portrait so vivid and convincing that our image of Mary will be forever transformed.
Boka er på 100 sider (give or take), og eg las den som første bok ut då longlist vart publisert i juli. Omtalen min kan du lesa her. Eg kjem ikkje til å lesa den på ny i denne omgang, men eg ser fram til å lesa kva andre skriver.

I løpet av dei neste 6 månadane (frå november-13 - april-14) skal lesesirkelen ta for seg dei 6 bøkene på shortlist, og eg kjem i all hovudsak til å delta på dei eg ikkje har lest. Om du vel å lese dei på eit tidlegare tidspunkt enn akkurat månaden dei blir lest så er det ingen problem. Clementine linker innlegget ditt, også er du med på diskusjoner. Meir informasjon finn du på lesesirkelsida (link øverst i innlegget).

Håper mange vil vera med å lesa ei meget sterk shortlist!

XOXO

6 kommentarer:

  1. Jeg har ikke meldt meg på noen lesesirkler ennå. Er for glad i å bestemme selv hva jeg skal lese. Veldig gøy å se gjesteblogginnlegget ditt på Lydbokbloggen i dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Lesesirklene eg er med i er såpass lause at eg bestemmer omtrent sjølv kva eg vil lese;-) Kjekt å sjå ditt innlegg og, Tine:-)

      Slett
  2. Så spennende å lese Man Booker Prize bøkene. Jeg har ikke meldt meg på noen lesesirkel denne høsten for jeg har det så alt for alt for travelt. Men kanskje neste år kan komme med flere fri dager? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har vore veldig kjekt. Denne som står på planen i desember har eg lest, november-boka er eg ikkje på langt nær ferdig med, men eg er nesten ferdig med januar-boka;-)

      Denne hausten har gått forbi som eit hurtigtog, og eg håper desember og neste år kan gå litt seinare. Vil gjerne ha deg med i både den eine og den andre sirkelen, Astrid, men tid må ein jo ha:-)

      Slett
  3. Tusen takk Elida! Jeg tror vi hadde svært lik grunntanke om denne boken; for jeg stusset også svært over at den kvalifiserte seg til en Man Bookerpris. Den er jo veldig kort.
    Jeg skal skrive et innlegg til om denne boken i neste uke en gang, jeg holder på å planlegge det nå. Det er noe med hvor mye vi som lesere selv fyller ut en historie vi kjenner så godt fra før. Slik at det som i utgangspunktet er en liten bok, blir full av mening og symbolikk forci lesere legger mye i det.
    Jeg gleder meg veldig til å ha deg med fremover i lesesirkelen Elida, og kanskje du kan bli med over til London neste høst og høre på høytlesningen?! Ønsker deg en fin lørdag videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare jillt, Clementine!

      Det er veldig kjekt å vera med i sirkelen; november-boka er eg ikkje på langt nær ferdig med, men januar-boka er eg snart ferdig med;-) Det hadde vore veldig jillt å ta ein London-tur til neste år. Fine lørdag til deg og:-)

      Slett