Søk i denne bloggen

mandag 17. februar 2014

Mine anbefalinger til Mammut 2014

I år har eg gjort eit val. Det kjem ikkje til å kome ei einaste Mammut-bok over min dørterskel. Eg har rett og slett verken penger til det, eller plass i bokhyllene. Når det er sagt så vil eg jo gjerne at andre skal lesa det eg syns var bra, og derfor har eg funne fram nokre anbefalingar.

Nr. 9: Julian Barnes - Fornemmelse for slutten (link til min anmeldelse)
Denne intense romanen følger Tony Webster, en middelaldrende mann, mens han innhentes av en fortid han aldri har tenkt spesielt mye på. Booker-vinnaren frå 2011 er full av gode sitater, og sjølv med sine knappe 150 sider får den fram bodskapet sitt.

Nr. 22: Gunnhild Corwin - Idas dans
Idas dans trenger ingen nærmere beskrivelse. En av de største suksesser de siste årene i norsk bokbransje. En bok om å holde motet oppe, drømmene levende og kjærligheten sterk. Gunnhild Corwins bok om dottera Idas kamp mot kreft har eg lese tre gonger, og tårene triller like mykje kvar gong. Det er ei sår bok om ei tenåringsjente som dessverre ikkje får leve, men samtidig er det ei bok som bevitner kor mykje kjærleik og omtanke det fins i oss mennesker. Dette er ei bok som har ein eigen plass i mitt hjarte.

Nr. 124: Jussi Adler-Olsen - Journal 64 (link til min anmeldelse)
Fram til 1950-årene ble "upassende" kvinner deportert til øya Sprogø, der misbruk og tvang var hverdagskost. Avdeling Q får en svært komplisert sak. Fjerde bok i serien om Avdeling Q har eg nettopp høyrt på lydbok, og den danske forfatteren kan sakene sine.

Nr. 152: P.D. James - Døden kommer til Pemberley (link til min anmeldelse)
Englands krimdronning leker med genrene og gjenskaper Jane Austens univers fra "Stolthet og fordom" i sin nye roman. Min favoritt-Austen er ikkje Stolthet og fordom, og eg var skeptisk til denne romanen. Det gjekk fort over då eg kom inn i boka, og rettssaker kan vera meget spanande å lese om. Boka er og filmatisert, og vist på TV i jula, og det var meget bra lagd.

Camilla Läckberg har heile tre bøker om Erica Falck på Mammut-lista; Isprinsessen (#1), Tyskerungen (#5) og Englemakersken (#8). Favoritten blant dei tre er Englemakersken (nr. 166 i katalogen) (link til min anmeldelse). Påsken 1974. En familie forsvinner sporløst fra øya Valö utenfor Fjällbacka. Er de ofre for en forbrytelse eller har de forsvunnet frivillig? Den foreløpig siste boka om Erica Falch las eg for to år sidan, og det er ein av dei beste. Boka veksler mellom fortid og nåtid, og då eg på eit punkt visste meir enn politiet syns eg det var storveis.

Nr. 191: Johan Theorin - Skumringstimen (link til min anmeldelse)
En liten gutt forsvinner på Öland i 1972. Tyve år senere får guttens mor en telefon fra sin far, som har fått en slitt barnesko i posten. Då eg høyrte denne på lydbok gjorde eg det til og frå jobb. Johan Theorin kan sakene sine, og på veg til jobb vart det så skummelt at eg måtte stoppe sykkelen og hoppe til neste kapittel.

Godt mammutsalg!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar