Søk i denne bloggen

mandag 31. mars 2014

Marsstatistikk

Om februar varte ein halv evighet, så har det ikkje vore ende på mars. Eg har venta i ei veke på slutten av mars slik at eg kan begynne på ny frisk i april. Leselysta er på synkande grunn, og det liker eg ikkje. Noko av årsaken kan vera den haugen av bøker eg har dratt med meg frå biblioteket, og anna kan vera at eg held på å ferdigstille eit strikketeppe. April! Du er meir enn velkommen!

Bøkene eg har vore borti

Begynnelsen av månaden var veldig bra, men eg har ikkje lest ferdig ei bok sidan midten av månaden.

* Nora Roberts: Key of Valor (Key Trilogy #3) (ferdighøyrt)
* Jørn Lier Horst: Den eneste ene (William Wisting #4) (ferdiglest)
* Jørn Lier Horst: Nattmannen (William Wisting #5) (ferdiglest)
* Nikolaj Frobenius: Mørke grener (ferdiglest)
* John le Carre: Telefon til avdøde (påbegynt)
* Sidsel Dalen: Dødelige dråper (påbegynt)
* Lene Lauritsen Kjølner: Høyt henger de (påbegynt)

Ein shopoholikers bekjennelser

Eg reiste til Oslo med ingen intensjoner om å ha tid til å kjøpe nye bøker. Det resulterte i ei bok i forlagsbutikken, og tre hjå Tanum. Så måtte eg jo ha den nye til Jo Nesbø. Den var jo eit must!

* John le Carre: Telefon til avdøde (Cappelen Damm)
* Agatha Christie og Mathew Prichard (editor): The Grand Tour. Letters and Photographs from the British Empire Expedition (Harper)
* Marion Meade (editor): The Portable Dorothy Parker (Penguin Deluxe)
* Jakob Melander: Øyesten (Aschehoug)
* Jo Nesbø: Sønnen (Aschehoug)

Noko som allereie har blitt blogga om er min vinnarlukke. I dag fekk eg dei i hendene, og dei nye Harry Potter-bøkene er så nydelege. Nå gjenstår bare ein ting: Kor i heiane skal dei bu? Ingen plass i bokhylla!

Status lesemål

* 2 off the shelf, 3 krim, 1 ny forfatter

Mål for april

Finne igjen leselysta!

XOXO

4 kommentarer:

  1. Flott oppsummering! Du får begynne på Sønnen, da kommer leselysten av seg selv :) Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tipset, Tine! Fine tirsdag til deg og:-)

      Slett
  2. Flott oppsummering,Elida:-) Lier Horst må jeg se å få begynt på og det samme med Nesbø, har jo ikke lest et eneste ord av hva de har skrevet og det er nesten litt pinlig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikkje fortvil. Eg begynte ikkje på Lier Horst før i fjor, og i år er det ti år siden hans første bok. Nesbø derimot har eg lest siden debuten, love it!

      Slett