Søk i denne bloggen

Laster inn...

mandag 24. mars 2014

Vinnerlukke

For ca ei veke sidan la Cappelen Damm ut eit bilde på Instagram av ryggen på dei nye utgåvene av Harry Potter-serien. Teksten lød: Lik og du kan vinne alle sammen:)

Dei fekk inn totalt 154 liker, og ca 20 kommentarer. Sist fredag kikka eg innom Instagram i pausen på jobb, og vart frykteleg lang i maska. Då stod det å lese: Takk for stort engasjement! Vi har nå trukket en vinner som får tilsendt alle bøkene: @elidasta - send postadressen din (...), så får du snart pakke i posten:) Det var nesten som eg ikkje trudde på det som stod.

I løpet av veka blir eg den lukkelege eigar av Harry Potter-serien i ny drakt, og eg som har heile serien på norsk + fire av bøkene på engelsk. Og ikkje nok med det, tidlegare i veka klagde eg til mor om at eg hadde så lyst på dei nye utgåvene, så går eg hen og vinner dei!

Nå er det bare å spele lotto, så blir det gevinst der og ;-) Hadde det vore så enkelt!

                                  Bilde: Har visst vunnet nye utgaver av Harry Potter-serien idag. Glede!
XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar