Søk i denne bloggen

onsdag 28. mai 2014

Bok: "Bunnfall" (William Wisting #6)

Forfatter: Jørn Lier Horst (f. 1970)
Utgitt: 2010
Min utgåve: 2011
Format: Heftet, 298 sider
Forlag: Gyldendal
Mål/utfordringar: Krim, Off the shelf

Når motivasjon og leselyst svikter totalt er det kun ei løysing som gjeld, og det er å finne nærmaste krimbok, eller den/dei krimbøkene du har mest dårleg samvittighet for. I dette tilfellet er det Jørn Lier Horsts bøker om William Wisting, og nå har eg kun 3 uleste i bokhylla. Bunnfall som er sjette bok om William Wisting var nominert til Rivertonprisen for 2010, men vart slått av bergenseren Chris Tvedts femte bok om Mikael Brenne.

Bunnfall begynner brått og brutalt med ein melding til politiet om eit funn i vannkanten. Utover i boka blir det gjort fleire slike funn, og saken om venstrebeina som driver i land blir etterforsker William Wisting og hans teams mest prioriterte sak denne junimånaden. Samtidig er Williams dotter, Line, på veg til Stavern frå Oslo. Ho har fem veker på seg til å intervjue tidlegare straffedømte til ei sak i helgemagasinet til VG. Line syns ho har fått eit spennande oppdrag i fanget, og har fleire moglege intervjuobjekt på blokka.

Saken med venstrebeina blir meir komplisert då ei anna sak får eit nytt lys: ei forsvinningssak som skjedde då teamet hadde sin fulle hyre med nattmannen-saka (forrige bok). Då forsvant det fleire eldre menn frå ein sjukeheim, og nå forsvinner det fleire personer som er i tilknytning til same sjukeheim. Kan disse sakene ha ein felles forbindelse? William Wisting og teamet finner endelig nåla i høystakken og ser lys i tunnellen, men dei må handle raskt. Gjerningsmannen har nemleg drept før!

Absolutt spennande bok som heile tida driver framover. Jørn Lier Horst kan det med å skape stemning, og skrive ulidelig spennande avslutninger i bøkene sine. Anbefales!

XOXO

4 kommentarer:

  1. Takk for tips til sommerlitteratur !!! Jeg lister meg sakte fremover i Horst sitt forfatterskap, livredd for å lese meg lei. Nå hadde jeg glemt ut hele William! Jeg må sjekke hvilken bok som kommer next i lista mi, så skal jeg jammen laste den ned på Kindle'n min før jeg reiser på tidlig sommerferie mandag. Thx! Bunnfall har jeg ikke lest ennå. Gleder meg til den, ser jeg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare jillt, Marianne! Eg er nå 50 sider frå å fullføre neste bok i serien, Vinterstengt, og det blir bare betre:-) Kos deg på ferie!

      Slett
  2. "Jørn Lier Horst kan det med å skape stemning, og skrive ulidelig spennande avslutninger i bøkene sine." Det er vel ingenting å vente på, er det vel?

    SvarSlett