Søk i denne bloggen

tirsdag 9. september 2014

Man Booker Prize 2014 - nr. 3

I pausen på jobb fekk eg med meg shortlista, og den var overraskande. Ingen irer, ingen David Mitchell og generelt ei veldig svak liste. Nettstedet for prisen skriver dette.

Her er lista (med forlag og nasjonalitet):

* Joshua Ferris: To Rise Again at a Decent Hour (Viking) USA

* Richard Flanagan: The Narrow Road to the Deep North (Chatto & Windus) AUSTRALIA

* Karen Joy Fowler: We Are All Completely Beside Ourselves (Serpent's Tail) USA

* Howard Jacobson: J (Jonathan Cape) STORBRITANNIA

* Neel Mukherjee: The Lives of Others (Chatto & Windus) STORBRITANNIA

* Ali Smith: How to be Both (Hamish Hamilton) SKOTTLAND


Eg har kun lest Mukherjees bok, men den likte eg godt. Eg skal straks starte på ei av dei andre, eg må bare bestemme meg først. På torsdag kl 19 blir det nettreff på diskusjonsforumet på Facebook, og dei fire som driver stedet er tilstede. 14. oktober blir vinnaren annonsert, gler meg allereie!

XOXO

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Eg håpa og veldig på Hustvedt. Ho kunne tatt plassen til ein av dei andre amerikanerne :-)

      Slett
  2. Jeg er ikke enig i at det er en svak liste. Mukherjee, Jacobson, Flanagan og Smith sine bøker virker alle som veldig sterke og flotte bøker. Joshua Ferris boken elsket jeg, men ser at den kanskje er for amerikansk for norske lesere. Fowler forbauset meg. Uansett hvordan de velger, ser jeg ikke at Fowler sin bok fortjente en plass kontra feks Mitchell :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Om den ikkje er svak, så er den likevel ikkje så veldig spennande med tanke på nasjonalitet.

      Slett