Søk i denne bloggen

torsdag 30. mars 2017

Vinnaren av Rivertonprisen 2016

Kjelde: Bok365
I dag kl. 12 vart Rivertonprisen for 2016 delt ut i Amalie Skram-salen i Litteraturhuset i Oslo. 9. mars vart dei nominerte annonsert, og i dag vart det kjent at Torkil Damhaugs En femte årstid er fjorårets beste kriminalroman. Dette er Damhaugs andre Rivertonpris, eller Den gyldne revolver. Han mottok prisen første gang i 2011 for Ildmannen. Les gjerne Bok365s artikkel.

Gratulera så mykje til forfatteren og forlaget Cappelen Damm!

XOXO

2 kommentarer:

  1. Gratulerer! Jeg leste Ildmannen i 2012 og ga den en femmer på terningen, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har stupt over denne boken :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har kun lest Ildmannen, men ein av tinga eg liker med Damhaugs forfatterskap er at det er ikkje så nøye hvilken bok ein starter med. Ulikt andre krimforfattere skriver ikkje Damhaug seriebøker så eg med min kronologiske hjerne kan begynne midt i forfatterskapet om eg vil ;-)

      Slett