Søk i denne bloggen

onsdag 13. september 2017

Man Booker Prize 2017 - shortlist


Innimellom bekymringen for om eg er streikefast på vestlandet i helga eller ei, så kjem nyheten om dette årets shortlist frå Man Booker Prize. Eg har ikkje fått lest så mykje som eg hadde tenkt, men då eg såg lista tidlegare i dag så mangler eg kun 2 av 6 bøker, og det er ikkje så verst.

6 bøker har fått plass på dette årets shortlist, og lista er som følger:

Title Author (nationality) (imprint)
  • 4 3 2 1 by Paul Auster (US) (Faber & Faber)
  • History of Wolves by Emily Fridlund (US) (Weidenfeld & Nicolson)
  • Exit West by Mohsin Hamid (Pakistan-UK) (Hamish Hamilton)
  • Elmet by Fiona Mozley (UK) (JM Originals)
  • Lincoln in the Bardo by George Saunders (US) (Bloomsbury)
  • Autumn by Ali Smith (UK) (Hamish Hamilton)
Etter longlist vart publisert har eg altså lest 4 av bøkene, og satser på å få lest dei to siste fram mot 17. oktober. Linkane går til mine anmeldelser!

Min favoritt er History of Wolves, men det kan endra seg etter at dei to siste er lest. Dei som er nominert er ikkje bøker eg ville valgt å lese om det ikkje var for prisen, men det viser at mitt ståsted i litteraturen trenger til tider eit spark bak for utfordringens del. Lista er generelt grei, men eg kunne med fordel tenkt meg å bytta ut Exit West, men det er muligens bare meg (og Ann Helen frå kommentaren på gårsdagens bilete).

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar