Søk i denne bloggen

torsdag 9. november 2017

Bøker: "Emil i Lønneberget"



Forfatter: Astrid Lindgren (1907-2002), Björn Berg (1923-2008, illustratør)
Originaltitler: Emil i Lönneberga (1963), Nya hyss av Emil i Lönneberga (1966), Än lever Emil i Lönneberga (1970), Ida och Emil fra Lönneberga (1982)
Mine utgåver: 1990 og 2007
Format: Innbundet, omsett av Jo Tenfjord
Forlag: Cappelen Damm

Den svenske forfatteren Astrid Lindgren er verdskjent for sine romaner for barn, og for sine ulike karakterer som Pippi, Madicken, Emil og Rasmus. I 2017 skal eg fokusere på Lindgrens romaner, og eg veit det er mange gode historier i disse bøkene.

Emil fra Katthult i Lønneberget er ein Lindgren-karakter eg kjenner ganske godt, men i motsetning til Vi på Saltkråkan var det ikkje keisamt å lese om Emil. Sidene føyk avgårde saman med alt det galne - men morosame - han finner på. Kven andre enn Emil hadde fått hest fordi han kunne halde hoven uten å kitle, heist sin lillesøster opp i flaggstanga eller hellt suppe i andletet til ei fin frue for å vekke ho? Eg syns Emil er ein skjønn gut som får litt for mykje pes, og den skjønnaste historien er utan tvil den om når Emil frakter Alfred til doktoren i Mariannelund i snøføyka. Nydelig historie som gir meg tårer i augo. Bøkene om Emil anbefales!

XOXO

1 kommentar:

  1. Bøkene om Emil er rett og slett herlige! Og man kan som voksen lære ett og annet om det å være barn, som man kan ha glemt underveis :)

    SvarSlett