Søk i denne bloggen

mandag 17. desember 2018

Leserefleksjonar #40 | Evaluering av lesemåla 2018

Det siste innlegget i 2017 innehaldt lesemål for 2018. Nyttår kom og gjekk, eg las litt diverse i januar og hadde igrunnen allerede gløymt lesemåla. Det tok ikkje så lang tid ;-) Med 14 dager igjen av dette leseåret har eg ingen sjanse til å fullføre alle lesemåla så here it goes.

Lesemåla for 2018 var disse:
  • Goodreads reading challenge på 150 bøker - snart 200 bøker lest, då 150 bøker var lest innen september
  • 25 bøker frå eiga hylle (og nei, det betyr ikkje at dei må ha flytta inn før 01.01.18, målet fungerer ikkje viss det er tilfellet) - 35 frå eiga hylle
  • dei to første bøkene i Anthony Trollopes Chronicles of Barsetshire. Serien er på seks bøker, men dei er evig lange, så alt anna enn to er bonus - haha, eg har kun lasta ned samples av dei to første bøkene
  • minst ein frå følgande forfattere: 
    • Julian Barnes - Levels of Life i april
    • Kazuo Ishiguro
    • Patrick Modiano
    • Irene Nemirovsky
    • Salman Rushdie
    • Colm Toibin
  • minst tre på shortlist til Man Booker International Prize og Man Booker Prize - ikkje i nærleiken ein gong
  • lese 30 min per dag i papirbok eller kindle
  • minst 10 bøker frå 1001 bøker - 4 bøker frå januar til april, også radiosilence
Eg er ikkje sikker på kva eg syns. På den eine sida er eg fornøgd med at eg snart har lest 200 bøker dette året; på den andre sida har heile året vore ein einaste lystlesingskafé og det er eg ikkje heilt fornøgd med.

Eg leiker litt med lesemål for neste år og er usikker på kor streng eg skal vera med meg sjølv. Det eg derimot har veldig lyst til er å få i gang 1001 bøker-lesinga. Kanskje nokon har lyst til å vera med? Ei bok i månaden? Eit par retningslinjer for hvilken du skal velge? Er nokon med?

XOXO

13 kommentarer:

  1. Jeg har såvidt begynt å tenke på hvordan leseåret skal bli neste år og det ene er å ta for meg 1001-listen mer seriøst enn det har blitt til nå. Jeg sier JA til å være med på 1001-lesing. Jeg var ikke med mer enn en gang når Line hadde dette leseprosjeketet så jeg vet ikke hva som fungerte best men et par retningslinjer skulle jo være rimelig greit å forholde seg til. Ellers så skal jeg være med i Anita sin diktlesesirkel og utover det har jeg ingen planer, bare at det blir langt færre nye norske og mer av alle andre type bøker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fantastisk at du vil vera med! Det gler meg veldig :-D Eg var ofte med då Line hadde lesesirkel og har sakna det. Kom gjerne med ideer, men tenker litt sånn ein forfatter som starter på bokstav X, eller årstall, eller noko liknande. Må bare finne på 12 sånn ca ulike eller bokstav annakvar månad og då trenger eg bare 6 andre ting. Nå babler eg :-)

      Held føre me hadde nokre retningslinjer i starten, men etterkvart sklei det ut totalt. Eg syns det fungerer betre med eit tema/bokstav enn at alle må lese same boka. Eg får noia av at andre skal bestemme kva eg skal lese, og eg får noia av å planlegge meir enn ein månad om gongen så då baserer eg det igrunnen på kva eg liker best.

      Slett
  2. Ble så ivrig med disse 1001-bøkene at jeg glemte å si: Nesten 200 bøker på 1 år er vanvittig bra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Nå må eg bare finne tid til å lese dei resterande 12 bøkene :-O

      Slett
  3. Skal si du har lest mye i år, det skal du gi deg selv et klapp på skulderen for. Lesemål er ikke min greie, så jeg tenker at det er helt ok å ikke legge så stor vekt på dem, det viktigste er vel at vi leser (og skriver) og har det kjekt, uten å få dårlig samvittighet (av det også) Ha en flott førjulsuke, er spent på hvilke mål du faller ned på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg gir meg sjølv eit klapp på skulderen, og det er heilt klart det viktigste både for seg sjølv og for forfatteren at me leser og skriver. Bokanmeldelser blir det mindre av etterkvart i avisene, og eg har vore borti at eg med min anmeldelse har vore den første forfatteren har fått :-)

      Slett
  4. Wow, så mange bøker, det er helt fantastisk :) Etter et par labre leseår har jeg endelig funnet tilbake til min gamle leseglede og håper jeg klarer å komme opp i 52 leste bøker i 2019! Gleder meg til å se dine mål for det nye året :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eit resultat av at eg leser ganske fort, men og variert :-) Og til alle døgnets tider, til og med når tv-en står på.

      Slett
  5. Jeg blir gjerne med på en 1001-bok i måneden! Trenger ikke så mange retningslinjer for valg av bok for min del, så lenge den er fra 1001, hehe. Artig at du nesten har lest 200 bøker! Det er bra :) Synd med de andre lesemålene, men er vel ikke alltid så lett å finne lyst eller motivasjon, kanskje.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt! Eg har 12 kategorier eg har lyst til å prøve ut, og det er eigentleg dei einaste retningslinjene. Ein kategori kvar månad :-)

      Angåande lesemåla så er eg supergira i januar også detter eg av. Mogleg det har noko med lesemåla å gjere ;-)

      Slett
  6. Fniser litt til - evig lang lystlesekafe -. Til tross for ambivalensen din høres det fryktelig koselig ut. Applaus for kvantitet.
    Ap. 1001. Skulle jeg gjerne lest flere (lest ei eneste i år = skandale). I tråd med mine standard lesemål betyr det jeg kun skal lese ei mer i år = 2. = betyr la seg gjøre å ta det i sirkel). Tør ikke love, men er positiv til alt initiativ. Liker bestemt bok her. Så mange å ta av.

    (god jul til deg Elida)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott, liker at du er positiv. Eg liker ikkje å tvinge folk til å lese ei bestemt bok, så det blir heller bestemte kategorier for kvar månad. Du finner garantert noko å putte inn der :-)

      God jul til deg og!

      Slett
  7. Ååå, men eg likar lystlesingskafé. Kva er det du ikkje er nøgd med? Ser ut sol eit fint leseår- og så produktivt!

    SvarSlett