Søk i denne bloggen

torsdag 29. november 2018

Leserefleksjoner #39 | November i bøker

November var: Tørr og kald! For meg som jobber i barnehage er det lite som slår det å ta inn kalde og tørre unger i stedet for blaute og kalde unger. Luksustilværelse!

Tidleg om morgonen (altfor tidleg for eit til tider utprega B-menneske) gikk flyet til Berlin med mellomlanding i Oslo. Då bussen stoppa utenfor hotellet i Berlin gjekk det ikkje mange minuttene før me var halvveis oppover Berlins gater på shopping. Det er lenge sidan eg har shoppa så mykje på så kort tid og med andre folk rundt meg. Eg liker godt å gå på shopping aleine, men det er noko eige med det å shoppe med andre. Å gå gjennom butikken og anbefale (eller ikkje anbefale) noko til andre. Det mest morsomme er at eg var på Primark med to kolleger der den eine har to gutter heime og den andre to jenter. Dei to gikk ned rulletrappa til barneavdelinga litt før meg så då eg stod på toppen kunne eg sjå den eine gå til venstre og den eine til høgre. Det lo me godt av!

I november las eg: Det spøker for Goodreads-utfordringa, og eg kjenner det gjer ingenting. Det er lenge sidan eg har vore så avslappa rundt heile greia. Eg trur det må skje eit mirakel for at eg faktisk skal greie det. Elles har eg lest nokon virkelig gode bøker denne månaden, og ikkje minst den boka eg ikkje er ferdig med ennå (sjå neste punkt).

* Sherryl Woods: Dogwood Hill (Chesapeake Shores #12)
* Synnøve Eriksen: Arven (Jordbærdamene #22)
* Sherryl Woods: Willow Brook Road (Chesapeake Shores #13)
* Linn Skåber og Lisa Aisato (ill.): Til ungdommen
* Nora Brech: Hvem vil komme i bursdagen min?
* Bjørn F. Rørvik og Ragnar Aalbu (ill.): Purriot og den falske nissen (Purriot #5)
* Hans Kristian Amundsen: Vi er et lite land, men et stort folk
* Lars Mæhle og Odd Henning Skyllingstad: Hvor er billetten? (Kråkeslottet barnehage #6)
* Claire Tomalin: Charles Dickens - A Life

I november fullførte eg ikkje: Eg hadde biografien til Michelle Obama på venteliste på biblioteket, men to dager før Berlin-turen kom eg på at eg har jo Kindle. Tørka støv av og lada den opp, kjøpte Becoming og las i den på flyet tur/retur. Perfekt! Eg er på langt nær ferdig, men for ei bok og for ei dame!

I desember har eg planer om: Pepperkakehus, julebøker, juleshopping, juletre. Gler meg til jul! Ønsker meg litt snø og :-)

Kva har du lest og opplevd i november?

XOXO

4 kommentarer:

  1. Ja,det var kaldt og fint lenge, og så kom regnet og blåsten men en skal ikke klage!
    Har kun lest Til ungdommen av disse men nå kom jeg på at jeg har en bok om Jane Austen skrevet av Claire Tomalin, den må jeg se å få lest. Har litt "skumle" planer om å lese mye fra hyllene neste år men jeg kommer sikkert ikke til å klare og holde meg helt unna de nyeste bøkene. Jeg skal i hvert fall forsøke.

    I desember blir det bare kos og hygge her hos meg siden jeg har gjort unna alt grovarbeidet. Og jeg er helt enig med deg, det kan godt komme litt snø før jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg ser det er fleire biografier skrevet av Claire Tomalin, og eg syns ho skreiv godt så må nok ta for meg eit par til :-)

      Slett
  2. Er selvfølgelig helt enig ang. vær & klær i barnehagehverdagen, det har vært himmelsk. Herlige Berlin, det har nesten blitt "det nye London" :)
    Godt med lave skuldre på utfordringer, du har no fått lest mye til tross for at bøkene ikke har vært spesielt Goodreadspisset.
    Jeg har ikke lest noen av dine, men ønsker meg Til ungdommen til jul :)
    Ha en super lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg var ikkje så heilt imponert over Berlin, det vart litt for kort tid til å virkelig nyte den.

      Alt av bøker er lagt inn på Goodreads, eg har rett og slett bare lest for lite dette året til å nå det, men ein skal aldri si aldri ;-) Eg kjenner bare at eg stressleser ikkje for å nå det.

      God lørdag, Tine!

      Slett