Søk i denne bloggen

onsdag 1. mai 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Bok utgitt mellom 1700 og 1800


Det er 1. mai, og tid for årets femte kategori i lesesirkelen. Kategorien i mai er bok utgitt mellom 1700 og 1800. Eg har ingen regler for kvinne eller mann, sidetal eller opprinnelsesland, kun årstal og at boka fins på 1001-lista. Som eg skreiv i forrige oppsummering så sjekker eg bøkene dykkar og det er kun til dykkar hjelp. Eg har fått eit par noteringer om kva som blir lest, og setter stor pris på det. Eg oppdaterer lesesirkelfana fortløpande så gi gjerne ein lyd om noko mangler. På Instagram er taggen #elidas1001lesesirkel oppe og går, og fleire av dykk er flinke til å bruke den.

Eg har funne fram Voltaire med boka Candide frå bokhylla, og satser på å få lest den innimellom april-boka og anna eg finner på. Etter fintelling av lista finner eg 47 titler å velge mellom så det skal ikkje stå på valfridommen.

Eg har eit par noteringer på lista og setter stor pris på fleire. Husk at det vanker premie i slutten av året! Om du ikkje har funne ei passande bok ennå så håper eg du gjer det, og blir med oss og leser. Setter pris på eit vink når boka er ferdiglest så noterer eg deg ned. God lesnad!

XOXO

7 kommentarer:

  1. Hei. Prøver meg på Justine av Marques de Sade. Kjøpte den i Oslo sist.

    SvarSlett
    Svar
    1. Er ferdig med Justine. Omtale kommer på bloggen snart. Ganske fengende, ikke kjedelig, selv med gammeldags språkføring i fransk stil.

      Slett
    2. https://artemisiasverden.blogspot.com/2019/05/justine-eller-dydens-ulykker-av-marquis.html#more

      Slett
  2. Jeg holder fremdeles på med april-boken :D
    Pluss at jeg leser Villette, så jeg starter ikke på noen ny ennå. Satser på å være med neste måned :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er velkommen når som helst, og du trenger ikkje å lese mai-boka i mai altså. Leser du ei bok som passer i denne kategorien på eit seinare tidspunkt må du gjerne si fra :-)

      Slett
  3. Eg har lese "The Autobiography of Benjamin Franklin", utgitt i 1791 - som også er på skrapeplakaten. To floger i ein smekk. Tjohei!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sikkert bra den, men eg finner ikkje den på 1001-lista ;-)

      Slett