Søk i denne bloggen

tirsdag 30. april 2019

Leserefleksjonar #46 | April i bøker

April var: Ein meget god vårmånad, og ein forsmak på sommaren. Dagane blir stadig lenger, og kleda blir færre. Om ikkje skodda er på besøk slik som i dag. For i dag var det tilbake til overtrekksklede og hansker. Eg har rydda i bokhyllene, solgt og gitt vekk bøker til nye heimer, og det kjennes så bra!

I april las eg: Litt sånn kvantitet over kvalitet denne månaden, men samstundes har eg lest nokon virkelig gode bøker som boka om Torstein Lerhol, og eg har fullført biografien om Michelle Obama. Det skal ikkje stikkas under ein stol at for meg var det ein seig affære då det har tatt meg 5 mnd å lese 500 sider. Den første halvparten var definitivt best med barndom, oppvekst og diverse, men presidentkampanje og president-frue-delen var heller keisam.

* Isabel Sánchez Vegara: Maria Montessori (Little people, big dreams)
* Isabel Sánchez Vegara: Vivienne Westwood (Little people, big dreams)
* Ola Henmo og Torstein Lerhol: Hemningsløs. Historien om Torstein Lerhol
* Siri Helle: Matmakt på butikken (Norsk Røyndom)
* Kristin Fridtun: Homoflokar (Norsk Røyndom)
* Ine Marie Wilmann og Ingebjørg Faugstad Mæland: Sonja Henie (Min første biografi)
* Henning Rasmussen: Du skal bli elsket lenge
* Isabel Thomas: La oss redde verden
* Arthur Conan Doyle: The Return of Sherlock Holmes (SH #6)
* Michelle Obama: Becoming
* Bonnie R. Paulson: Broken Trails (Montana Trails #1)
* Kristin Grue og Lina Raknes (ill.): Gro Harlem Brundtland (Min første biografi)

I april fullførte eg ikkje: Eg er ikkje halvveis eingong i 1001-boka for april, men det betyr ingenting. Tar den med meg utover i mai.

I mai har eg planer om: Ny bok i lesesirkelen!

Kva har du lest i april?

XOXO

1 kommentar:

  1. For en spennende haug med bøker du har lest i april! Jeg har ikke lest noen av disse, det er alltid litt artig å konstatere :) Kom meg gjennom aprilboken, men jeg brukte lang tid på den. Har hodet et helt annet sted om dagen, så jeg har nesten ikke lest eller vært på pc, litt rart, men merkelig lett å venne seg til.
    Ha en fin 1 mai!

    SvarSlett