Søk i denne bloggen

onsdag 24. april 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Oppsummering av april

Eg er ikkje halvveis i mitt valg for april, men den skal leses ferdig. Eg er veldig glad i Charlotte Brontës Jane Eyre, men Villette er eit nytt bekjentskap og bra så langt. Dette er oppsummeringa for april og kategorien Europeisk forfattar.

På Instagram kan dykk fylgje hashtaggen #elidas1001lesesirkel og bruker dykk den i innlegg får eg det opp i feeden eller ved å trykke på taggen.

I lista under står alle som eg veit har lest og som skal lese. Står du ikkje her (eller har bytta bok innimellom) legg igjen ein kommentar. Alle linker (og instagram-namn) ligger i fanen Lesesirkel 1001 bøker.

* Anita: Miguel de Cervantes Saavedra - Don Quijote (1605) X
* Anne Jorunn: Patrick Süskind - Parfymen (1985)
* Ann Helen KI: Irvine Welsh - Trainspotting (1993)
* Astrid Terese: Oscar Wilde - The Picture of Dorian Gray (1890)
* Birthe: A.S. Byatt - The Children's Book (2009)
* Elida: Jonathan Swift - Gulliver's Travels (1726)
* Ida B: Karen Blixen - Out of Africa (1937)
* Ida: Jane Austen - Northanger Abbey (1818)
* Ingalill: Jane Austen - Persuasion (1817)
* Marianne: Frank Schätzing - The Swarm (2004)
* Monica: George Orwell - Nineteen Eighty-Four (1949)
* Monika: Francoise Sagan - Bonjour Tristesse (1954)
* Tine: Ian McEwan - Saturday (2005)

God variasjon denne månaden og med både kjente og ukjente bøker. Håper alle har fått noko ut av lesesirkelens fjerde månad, og velkommen til ny kategori om ei vekes tid.

XOXO

6 kommentarer:

  1. Jeg har nok ikke startet enda på min DonQuijote, men det blir en langlesing som går over noen uker, kan jeg tenke meg..

    SvarSlett
    Svar
    1. Don Quijote er ikkje akkurat kort så eg forstår det kan ta ei stund :-)

      Slett
  2. Det er så som så med blogginga, men lesinga går forbausende radig.
    Har lest Persuasion som europeisk forfatter. Tipping the Velvet som kvinnelig. Og så var det en kategori jeg ikke husker, men tror jeg hadde bok der også, må dobbelsjekke, kanskje det er noe overlap ute og går.
    (Har allerede lest dobbelt så mye 1001 som ifjor -)

    SvarSlett
  3. Her i gården er det vasking og maling for alle pengene, for leilighet er kjøpt og huset vårt skal ut for salg i en fart. Jeg har lest ferdig Saturday, og lagt ut omtale i dag, så med lesesirkelen er jeg i rute :) God helg Elida!

    SvarSlett
  4. Jeg har lest The picture of Dorian Gray. Og har endelig fått skrevet om den. Jeg har lånt hjem Gullivers reiser fra biblioteket og skal prøve å få lest den i mai. Den var veldig mye tykkere enn jeg hadde ventet meg :-)

    SvarSlett