Søk i denne bloggen

søndag 14. april 2019

10 ikkje-boklege fakta om meg

God søndag!

Eg er inspirert av den danske bokbloggeren Nikoline som delte 10 ikkje-boklege fakta om seg sjølv. Det er ingen stor hemmelighet at eg brenner for litteratur både på jobb og fritid, og det eg bruker mest tid på. Men kva anna bruker eg tid på?


  • Eg elsker tv-serier og akkurat nå går det i Hawaii Five-0 på dvd, How I Met Your Mother på Netflix og Frasier på Viaplay.
  • Yndlingsseriene er Gilmore girls, CSI NY, Hart of Dixie, Friends, West Wing og Criminal Minds. Eg leser forøvrig like godt med noko på skjermen.
  • Podcast har eg eit elsk/hat-forhold til og det har stor samanheng med kven som prater og korleis dei prater og viss eg kan noko/mykje om temaet og podcasten kan ingenting så gidder eg ikkje meir. 
  • Yndlingspodcasten akkurat nå er The West Wing Weekly.
  • Eg baker ein heil masse, men det begynte eg ikkje med før for ca 9 mnder sidan. 
  • Min yndlings-Disneyfilm er Skjønnheten og Udyret.
  • Eg kan fort bruke ein halv dag på å surre rundt i MyHeritage og finne folk som er i slekt med meg.
  • Eg bruker sjelden sminke. Ikkje fordi eg ikkje veit kva som skal kor, men fordi eg gidder ikkje å bruke tid på det.
  • Kaffe er eit must! Blir gretten og vond i hodet uten kaffe. Og nei, det hjelper sjelden med andre typer koffein.
  • Eg kan framstå som ekstrovert, men innerst inne liker eg best mitt eige selskap.

Har du nokon ikkje-boklege fakta eg ikkje veit om deg?

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar