Søk i denne bloggen

søndag 21. juli 2019

24 in 48 Readathon (#7)

Dette innlegget blir oppdatert underveis i readathonet!

Dette readathonet (offisiell nettside) har låge i bakhodet mitt ei stund, men eg må innrømme at eg er ikkje heilt klar for det. Eg har vore bortreist dei siste dagene, men noko skal eg få lest. Offisiell starttid er 12.01 AM Eastern Time som betyr klokka 6 om morgonen, men då låg eg langt under dyna.

Det som er så greit med dette readathonet er at du kan starte når som helst så eg satser på 24 timer frå min starttid. På onsdag neste veke kjem langlista til Booker-prisen så eg kjem til å bruke min tid på moglege bøker som kan bli nominert og lydboka Moby-Dick. I tillegg har eg snapkontoen snaplioteket laurdag så kikk gjerne innom for oppdateringer og reise-bilete.

Laurdag 20. juli:

Kl. 09.00 - God morgon! Usannsynleg treig morgon her, men eg setter på Moby-Dick og stoppeklokke så tar me det derifrå.

Kl. 14.40 - Eg har høyrt fire timer av Moby-Dick, og det er ikkje akkurat spennande. Nå må Jan Grønli sin stemme kvile (det er han som leser lydboka) også må eg finne noko anna å lese.

Kl. 19.50 - Lesingen ligger virkelig ikkje for meg i dag. Har lest nokre prosent i An Orchestra of Minorities, men får det ikkje heilt med den boka. Forrige bok av Chigozie Obioma flaug avgårde, medan denne ...

Søndag 21. juli:

Kl. 12.40 - Haha, tidlig morgon vart til opp i ein fart då eg hadde avtalt eit møte med ei som skulle hente noko Goodiebox-greier. Ho skulle sende beskjed då dei køyrte frå heimen hennar og merkelig nok var eg i senga då ho sendte mld og sa er der om 10 min :-O Nå har eg satt på Moby-Dick for det er visst det eineste som funker om dagen (og eg kan godt tenke meg å bli ferdig med den) også må eg finne noko mat.

Kl. 20.00 - Eg har offisielt gitt opp heile readathonet. Det låg ikkje for meg denne gongen, men eg har fått høyrt ein del i Moby-Dick og begynt på ny essay-samling som virker lovende.

Drøyt 7 og ein halv time er ikkje mykje, men det er litt. Neste readathon er 2. august (ekstern lenke), og muligens eg er betre førebudd til det ;-)

Dei siste timane har eg lest i: Moby-Dick | An Orchestra of Minorities | Changing My Mind - Occassional Essays |

Du kan følge mitt lesedøgn her:

XOXO

11 kommentarer:

  1. Så kjekkt, Elida! jeg har tenkt på denne i flere dager men var så trøtt i morges at jeg ikke meldte meg på,nå fikk jeg egentlig lyst til å hive meg på likevel. Jeg kan jo rekke 24 timer frem til mandag selv om jeg begynner nå.

    Spent på hvilke booker bøker du tror kommer på listen på onsdag, laget et innlegg om dette her om dagen, og det skal bli spennende å se om vi har noen av de samme og om noen av dem i det hele tatt når listen.

    God lesing, Elida! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sjølvsagt kan du melde deg på nå. Eg meldte meg på forrige veke trur eg, eller veka før, men den kom litt brått på i morges. Har høyrt ein del Moby-Dick enn så lenge.

      Eg har egentlig ikkje tenkt over hvilke eg trur kjem, men eg har eit par eg gjerne skulle sett på lista. Kjem nok til å lese ein del av dei uansett.

      God lesing til deg og!

      Slett
    2. Jeg kom aldri i gang med readathonet i det hele tatt selv om jeg har fått lest litt har det blitt mest tv-serier for meg denne helgen. Den i august satser jeg på å få med meg jeg også 🙂

      Slett
    3. Eg har ikkje vore i lesehumør i det heile tatt. Kom heim frå København fredag ettermiddag, så trur det var årsaken. Uansett har eg fått lest litt, men ser mest fram til onsdag :-)

      Slett
  2. Disse Readatonnene kommer alltid like brått på, men trøsten er at jeg uansett leser. Holder på med fantasy/oppvekst for ungdom i et teatermiljø i Stockholm, ganske så fengende faktisk! Kos deg med lesingen i dag :)

    SvarSlett
  3. Moby Dick er en jobb... sånn er det med den saken, men - den er jo god da. Leste den imidlertid selv. Orket ikke innleseren jeg fant. DET gitt treigt, det. Men sikkert grei å ha på øret når man samtidig gjør andre ting. Jeg var igrunnen klar for read-a-thon i år, men disse to dagene blir det besøk og snapdag, og da skal jeg ha litterær vandring i Stavanger. Blir ikke mye lesing av det :-) Lykke til med lesingen! (and I am blog-back!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Marianne! Innleseren er god altså, men det er ikkje akkurat hoopla over historien ;-)

      Slett
  4. Hadde tenkt å være med på et Readathon, men dette kom uansett helt fra meg. Får sjekke nettsiden for neste :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Sendte deg ein messenger-mld, men det er eit readathon 2. august hjå Dewey's 24hourreadathon :-)

      Slett
    2. Takk for det! Setter av dagen :)

      Slett