Søk i denne bloggen

torsdag 31. oktober 2019

Leserefleksjonar #52 | Oktober i bøker

Oktober var: Syns det nettopp var september eg, men dengang ei. November i morgon :-O

I oktober har eg lest: Det blir lest ein heil del, både nytt og gammalt. Victober har eg ikkje fullført, men eg har lest nokon fine bøker frå den perioden og kjenner at det er min yndlingsperiode innen litteraturen. Betre lukke neste gong!

Karina Yan Glasers bøker om The Vanderbeekers anbefales, samt Benny går berserk og teikneserieboka Intet nytt fra hjemmefronten.

* Karina Yan Glaser: Den veldig hemmelige hagen (The Vanderbeekers #2)
* Isabel Sánchez Vegara og Eleonora Arosio (ill.): Rudolf Nureyev (Little people, big dreams)
* Kai Mikkonen med fleire: De tre musketerer og andre klassikere (Donalds litteraturhistorie #1)
* James Joyce: A Portrait of the Artist as a Young Man (282 sider) 1001 OTS
* Santa og Simon Sebag Montefiore: De kongelige kaninene fra London - Flukten fra tårnet (Royal Rabbits #2)
* Malin Falch: Reisen til Jotundalen (Nordlys #1)
* Malin Falch: Vikingene og orakelet (Nordlys #2)
* Jørn Lier Horst og Hans Jørgen Sandnes (ill.): Operasjon Radius (Detektivbyrå nr. 2 #16)
* Edith Wharton: The Age of Innocence 1001 OTS
* Jane Austen: Mansfield Park
* Isabel Sánchez Vegara og Asun Amar (ill.): Zaha Hadid (Little people, big dreams)
* Isabel Sánchez Vegara og Yelena Bryksenkova (ill.): Mary Shelley (Little people, big dreams)
* Jerome K. Jerome: Tre menn i en båt
* Lisa Aisato: Livet - Illustrert OTS
* Anthony Trollope: The Warden (Chronicles of Barsetshire #1)
* Charlotte Brontë: Jane Eyre
* Nick Hornby: Housekeeping vs. the Dirt (Stuff I've Been Reading #2) OTS
* Gerd Stolsmo: Fotballmamma
* Tom-Erik Fure: Benny går berserk
* Therese G. Eide: Intet nytt fra hjemmefronten
* Solveig Thime med fleire: Tatt av vinden og andre klassikere (Donalds litteraturhistorie #2)
* Runar Holiløkk-Tjelta: I hodet, i hagen, med hagle

I oktober fullførte eg ikkje: Eg har ikkje fullført Black Beauty til Victober og Kronprinsessens krig er tørrere enn eg hadde sett føre meg og går tregt framover. I tillegg har eg trykka på reserveringsknappen vel mange gonger i katalogen til biblioteket og har nå 12-13 bøker heime som burde lesas innen 14 dagar. Trur eg må ta dei som ikkje kan fornyas først.

I november skal eg lese: Tydeligvis ein heil del gode bibliotekbøker som Olga Tokarczuk i samlesingen til Beathe.

Kva har du lest og opplevd i oktober?

XOXO

8 kommentarer:

  1. Du har fått lest en god del og neste år kunne jeg tenke meg å delta i Victober.Har lest to av dine, Benny går berserk og Mansfield park, i tillegg har jeg lest første boken i serien til Glaser.

    Veldig kjekt at du blir med på samlesingen, gleder meg til å komme i gang. Jeg må se litt i hyllene her om jeg har en 1001bok med navn i tittelen.

    Ha en fin (lese)måned i november, Elida! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Victober kan anbefales! Skal eg ha lesesirkel neste år og, blir oktober Victober-månad slik at alle må lese ei bok gitt ut av ein brite eller ire i tidsrommet 1837-1901. Det hadde vore supergøy! Kva tror du?

      Nå har eg Løperne heime også venter eg på den plog-boka. Satser på å få lest begge i november.

      God lesemånad, Beathe!

      Slett
    2. Jeg håper du fortsetter til neste år også og da er jeg helt med på Victober-måned 👍
      Skal prøve å få lest noen 1001bøker i de to neste månedene.

      Slett
    3. Ein deltaker til neste år! Det er jo mange bøker å ta av så eg satser igrunnen på neste år og. Eg håper og å få lest nokon 1001 i løpet av dei neste to månadane.

      Slett
  2. Så masse du har lest!
    Har ikke lest noen av dine.
    Satser på en 1001-bok i sirkelen i november. Oktober ble ikke hell som jeg tenkte lesemessig, men thats life.
    Ønsker deg en fin november Elida.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott! Takk i like måte, Anita :-)

      Slett
  3. Spennende å se hva du har lest i oktober, mye nytt og litt utenfor min "komfortsone". Tørre bøker er tungt å dra seg gjennom, men du gir ikke opp? Jeg hiver meg på Beathes oppfordring til samlesing, men har bare Løperne, så det får bli den :) Henter Gøsta Berlings saga på biblioteket i morgen, så da har jeg 1001 boken klar til november :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg blar litt framover i den tørre boka, og leser det som eg syns er interessant. Det lyser gjennom at boka er skrevet av ein historiker, mne må eg velge mellom Trond Norén Isaksen (som har skrevet Kronprinsessens krig) og Tor Bomann-Larsen (som har skrevet om Haakon og Maud) så velger eg sistnemnte for han får i alle fall fram poengene.

      Eg har Løperne heime frå biblioteket, så det blir den først. Skriver deg opp med Gøsta Berlings saga i november :-)

      Slett