Søk i denne bloggen

fredag 6. mars 2020

Bok: "The Sun Sister" av Lucinda Riley (The Seven Sisters #6)

Den irske forfatteren Lucinda Riley har dei siste åra gjort stor suksess med romanene om søstrene D'Aplièse frå Geneve. I tillegg til denne serien skriver ho og frittståande romaner. The Sun Sister eller Solsøsteren i norsk oversettelse, er den nyaste i rekken.

Electra D'Aplièse ser ut til å ha alt. Ein supermodell-karriere, leilighet på Manhattan, og meir penger enn ho nokon gong kjem til å trenge. Det er kun på overflaten. Under alle laga med sminke og falskt hår lurer det seg ei ung jente som strever med sin eigen tilværelse og undringen etter kor ho kjem frå. For å takle alt dette tyr Electra til rus og alkohol, men alt endrer seg då eit brev frå ei eldre dame ankommer leiligheten. Brevet er frå Stella Jackson, som påstår å vere Electras bestemor. Det er starten på ein reise i tid, tilbake til New York i 1939, via Kenya under krigen, og tilbake til New York. Ulikt fleire av dei andre søstrene så er Electra faktisk fødd bare nokon gatestubber unna sin eigen leilighet.

Historien om Electra er ulik dei andre søstrene sin, og med krigen som bakteppe, og President-elect Obama i horisonten er den fascinerande. Eg har brukt lang tid på denne romanen, ulikt dei andre søster-bøkene. Eg begynte friskt i november, det stoppa opp, livet skjedde, og eg har høyrt den ferdig via Storytel. Sistnemnte viste seg å vera eit sjakktrekk då innleserne passa så godt til historien. Anbefales!

XOXO

| Utgitt: 2019 | Format: Kindle, 400 sider | Forlag: Macmillan |

5 kommentarer:

  1. Hun skriver utrolig mange bøker. Jeg er imponert over at hun klarer det. Ikke minst fordi bøkene er ganske gode. En skulle tro at et slikt tempo gikk ut over kvaliteten.
    Jeg har bare lest de to første bøkene, men har resten så jeg skal lese dem. Det er bare det med den tiden :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg og er imponert over hastigheten og kvaliteten over det heile. Eg har lest alle bøkene som er gitt ut sidan 2011 og blir sjelden skuffa.

      Slett
  2. Jeg fikk litt stang ut med den som kom før denne, eller den var jo skrevet etter samme lest men historien interesserte meg ikke, verken i fortid eller nåtid. Det kan også være fordi jeg har lest alle de foregående bøkene på rappen. Denne kommer ikke på lyd på norsk før i spetember så kanskje jeg skal lese litt i den norske utgaven og lytte til den engelske..Nå er det snart 2 uker siden jeg ble ferdig med den forrige og kjenner jeg savner å være i Lucindas verden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg hadde stang ut med Månesøsteren eg og, vart aldri engasjert i den. Denne er mykje betre :-)

      Slett
  3. Hei!
    Jeg har byttet bok i februar, håper det går greit! Det ble ikke Mrs Dolloway, men Atwood sin bok "Den blinde morderen".
    https://kleppanrova.blogspot.com/2020/03/den-blinde-morderen-av-atwood-1001-bker.html
    Hilsen Ingun (min epost er ingunkleppan@live.no)

    SvarSlett