Søk i denne bloggen

mandag 5. april 2021

Bokanmeldelse: "The Perfect Nine" av Ngugi wa Thiong'o (IBP21)

Den kenyanske forfattaren Ngugi wa Thiong'o (f. 1938) er ein hylla forfattar. Hans første roman kom allerede i 1964, og han har fleire romanar på min elska 1001-liste. I tillegg til å vera forfattar er Thiong'o lærar og dramatiker, og han skriver essay. Etter eit fengselsopphald på slutten av 70-talet slutta Thiong'o å skrive på engelsk, og bruker førstespråket sitt, Gikuyu, i all si skriving. The Perfect Nine har han sjølv omsett frå Gikuyu til engelsk, og er nå på langlista til den internasjonale Booker-prisen.

The Perfect Nine er skrevet i verse-form om ein rik kulturell tradisjon i Kenya. Boka fortel om eit ektepar som leiter etter den perfekte mann for sine ti døtre, og utfordringane dei potensielle ektemennene får. Det er fullt av eventyr, fantasi, mysterier og spenning.

Eg har høyrt den på lydbok og det var nydelig lest, men eg er usikker på kor mykje eg har fått med meg. For meg er det ofte tilfellet med afrikanske bøker at dei fungerer best i bok-form, så eg må spørje Booker-venninne Ann Helen om korleis ho opplevde boka. Ho leser på kindle og får sikkert med seg meir enn meg.

Forfattar Ngugi wa Thiong'o

XOXO

| Originaltittel: Kenda Mũiyũru, omsett av forfattaren | Utgitt: 2018 | Min utgåve: 2020 | Format: 2t30 min, lest av Benjamin A. Onyango (papirboka er på 240 sider) | Forlag: Harvill Secker |

3 kommentarer:

  1. Denne gleder jeg meg til,har bestilt den i papir så litt ventetid må påregnes. Håper å få lest den innen kortlisten blir lagt frem.
    Tror faktisk jeg har flere bøker av ham liggende, må sjekke.

    Kjekt å se at du er godt i gang med lesingen.

    SvarSlett
  2. I verseform ja... humm. Jeg har lest The River Between av forfatteren og den gav jeg en litt lunken 3'er på GR. Tror jeg står over denne, foreløpig. Skal bli interessant å se hva Ann Helen mener.

    SvarSlett
  3. Nå har jeg lest å blogget om mars boka, en kvinnelig forfatter.https://kleppanrova.blogspot.com/2021/04/lol-valerie-stein-av-marguerite-duras.html

    SvarSlett