Søk i denne bloggen

torsdag 30. juni 2022

Månadsoppteljing #85 | Juni i bøker

Juni var: Fort gjort! Eg forstår ikkje heilt kor månaden vart av, men den har runne vekk i bursdager, bøker, varme dager, mykje solkrem og endelause kopper med kaffi.

I juni har eg lest: Jamnt over ein bra lesemånad, og eg er endeleg ferdig med Romantic Outlaws. Den skal få eit eige innlegg, men eg må samle tankene om den.

* Elin Hansson: Blyanthjerte (papir frå biblioteket)
* Elin Hansson: Alt som rimer på gro (papir frå biblioteket)
* Anne-Maren Hammerbeck m.fl.: Andre boller. Nye stemmer i barnelitteraturen (papir, leseeksemplar)
* Kristin Auestad Danielsen: Du er bonde (papir frå biblioteket)
* Vigdis Hjorth og Line Norman Hjorth: Kristin må vekk (papir frå biblioteket)
* Charlotte Gordon: Romantic Outlaws. The Extraordinary Lives of Mary Wollstonecraft and Mary Shelley (papir frå mi hylle)
* Frode Grytten m.f.: Slutten på historia (Nye nynorske noveller #3) (papir frå biblioteket)
* Olga Ravn: Celestine (papir frå biblioteket)
* Aina Basso: Dei dødsdømde. Dødsstraffa i Noreg og historia om nokre av dei som mista livet (papir frå biblioteket)

I juni fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Charles Dickens: The Old Curiosity Shop (lyd frå Storytel)
* Hanya Yanagihara: To Paradise (digitalt med kindle)
* Alexandre Dumas: The Count of Monte Cristo (lyd frå Storytel)
* Anne Brontë: The Tenant of Wildfell Hall (lyd frå Storytel)
* George R.R. Martin: A Dance with Dragons (A Song of Ice and Fire #5) (lyd frå Storytel)

I juli skal eg: Ha ferie! Har bestilt tur til København i slutten av månaden, så om flyet går så er eg ei lita veke i København. Elles skal eg lese masse!

XOXO

4 kommentarer:

  1. For en fin bunke bøker, jeg skjønner at du er fornøyd. Jeg har lest Hjorthene sin, og jeg likte den godt, bedre enn noen tror jeg. Celestine har jeg også lest, ble minnet på den da jeg leste Dei tilsete før jeg så stykket på DnS og hørte Olga Ravn fortelle om romanen sin. Tror jeg likte den, bedre enn Celestine.
    Ser du skal fortsette med bøker på Storytel, går det an altså? Jeg har avbrutt en bok, og trodde den var vekke, er der en mulighet for å sjonglere mellom to bøker?
    Jeg har lest juniboken til lesesirkelen, hvis du ikke har sett det :)
    Ha en fin inngang til juli, og kos deg i København :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ingen problem å sjongere mellom bøker. Eg har fire påbegynte bøker i Storytel akkurat nå.

      Slett
  2. Fin lesemåned dette Elida, men som deg lurer jeg på hvor tiden ble av..
    Mye kaffe her også, men også en del reising og vin. Sommervin.
    Har lest Hjorthene av dine.
    Og så har jeg lest Orlando av VW og velger den for juni i 1001-sirkelen.
    Ønsker den en fin juli Elida og god tur til Køben:)

    SvarSlett