Søk i denne bloggen

onsdag 30. november 2022

Månadsoppteljing #90 | November i bøker

November var: Mogleg eg høyres ut som ei eldre dame nå (har teknisk sett vore 80 år i mange år, og hadde bursdag tidlegare denne veka), men har ikkje denne månaden gått faderlig fort? Heilt ærleg så var det nettopp august, og nå er me om få timer inne i årets siste månad. November har bydd på tur til ombygd Norli-bokhandel i Stavanger, intervju med Karl Ove Knausgård på Sølvberget og min favoritt: kafélesing.

I november har eg lest: Som alltid litt av alt då ekornleseren hopper frå stokk til vegg.

* Samantha Schweblin: Sju tomme hus (papir frå biblioteket)
* Camara Lundestad Joof: De må føde oss eller pule oss for å elske oss (papir frå biblioteket)
* Jamaica Kincaid: Annie John (papir frå biblioteket) 1001
* George R.R. Martin: A Dance with Dragons (A Song of Ice and Fire #5) (lyd frå Storytel)
* Bent Høie: Uro i koronaens tid (papir frå biblioteket)
* Brynjulf Jung Tjønn: Kvit, norsk mann (papir frå biblioteket)
* Tor Bomann-Larsen og Jan Haug: Fire konger og en dronning. Haakon VIIs arvinger på Norges trone (papir frå biblioteket)
* Karl Ove Knausgård: Om høsten (Årstidsencyklopedien #1) (papir frå biblioteket)
* Shehan Karunatilaka: The Seven Moons of Maali Almeida (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Raudt, svart (papir frå biblioteket)
* Arthur Conan Doyle: The Valley of Fear (Sherlock Holmes #7) (papir frå biblioteket)
* Geoffrey Chaucer: The Wife of Bath (PLBC #28) (papir frå hylla) OTS
* Michel de Montaigne: How We Weep and Laugh at the Same Thing (PLBC #29) (papir frå hylla) OTS
* Thomas Nashe: The Terrors of the Night (PLBC #30) (papir frå hylla) OTS
* Jeanette Semb: Forbudte følelser (Familien på Villa Solgry #3)
* Matthew Perry: Friends, Lovers and the Big Terrible Thing (digitalt med kindle)
* Edgar Allan Poe: The Tell-Tale Heart (PLBC #31) (papir frå hylla) OTS
* Mary Kingsley: A Hippo Banquet (PLBC #32) (papir frå hylla) OTS
* Jane Austen: The Beautifull Cassandra (PLBC #33) (papir frå hylla) OTS

I november fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Charlotte Brontë: Villette (papir frå hylla) OTS
* Charles Dickens: Barnaby Rudge (lyd frå Storytel)
* Ann Radcliffe: The Mysteries of Udolpho (digitalt med kindle)
* Lucinda Riley: The Murders at Fleat House (lyd frå Storytel)

I desember skal eg: Sjå lyset i augene på ungane som gler seg til jul akkurat som ein 3-åring, 4-åring og 5-åring skal <3

XOXO

7 kommentarer:

  1. Fin måned Elida:) Merke jeg savner kafelesing. Har vært lite av det - null- i november. Men blir vel i desember da jeg skal til Gran Canaria. Fin desember til deg:=:)

    SvarSlett
  2. Hehe....80 faktisk! Kafèlesing ja, det blir lite av det her altså, fra neste år skal jeg skjerpe meg litt.
    Jeg har lest Schweblin og Tjønn av de du har lest samt Riley sin som du har begynt på, veldig synd det ikke kommer flere der.
    Ellers har jeg kjøpt bookervinneren men ikke fått lest ennå, så i dag at ingen norske forlag var interessert i den så nå er jeg veldig nysgjerrig på hvordan den falt i smak hos deg.
    Gratulerer så mye med overstått bursdag forresten.

    En fin desember til deg, Elida :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har vore 80 år i hodet i mange år, det kjem av hobbyer som ofte er forbundet med eldre mennesker, som slektsforskning og lesing av dødsannonser med lupe.

      Riley sin har ligget i ventelista lenge så må nok begynne på ny. Passa ikkje der og då då eg begynte på den. Det kjem jo ny Riley-roman i mai, Beathe :-)

      Eg har lest og skrevet om Booker-vinneren i eit samleinnlegg tidlegare denne månaden. Synd at ingen norske forlag er interessert (kor har du lest det?) for sjølv om eg ikkje var nemneverdig begeistra så ønsker eg at fleire skal få augene opp for romanen.

      Takk så mykje, og god desember :-)

      Slett
    2. Det stod på bok365,https://bok365.no/artikkel/ingen-vil-ha-bookervinner/
      Var litt rart at ingen var interessert i den,men jeg skal lese den selv om ikke du ble så begeistret. Skal sjekke innlegget ditt. Ja, er klar over at siste bok i syv søstre kommer men jeg tenkte mer på krimmen hennes,den likte jeg.

      God desember til deg også.

      Slett
    3. Det vesle eg las i Murders at Fleat House var bra, så det er synd som du skriver. Må inn og lese artikkelen :-)

      Slett