Søk i denne bloggen

torsdag 1. desember 2022

Lesesirkel 1001 bøker | Bok utgitt mellom 1901 og 1960


Det er 1. desember, og tid for årets tolvte kategori i lesesirkelen. Kategorien i desember er Bok utgitt mellom 1901 og 1960, og her er det kun årstalet som setter ein stopper. Eg har satt opp Sinclair Lewis' Main Street på mi liste.

Eg vil i år som i fjor sjekke i det stille om boka du har valgt er på den offisielle lista, og mi liste er finsjekket og oppdatert så bruk gjerne den. Eg håper dykk set pris på at eg sjekker boka/bøkene dine, og eg ser og det er liv i emneknaggen #elidas1001lesesirkel på Instagram. I begynnelsen av oktober i fjor laga eg ei gruppe på Goodreads for lettare å få beskjed om kva den enkelte har lest i sirkelen. Bruker du Goodreads, men er ikkje medlem av gruppa og har lyst til det så gi beskjed så kan det ordnes!

Eg set stor pris på eit vink om du har lest i dei ulike kategoriane for sjølv om eg er (i mine auge) ekstremt god til å sjekke ulike sosiale medier så er det ikkje alt eg får med meg. Spør og grav om du lurer på noko, og premiering blir det garantert! God lesnad!

XOXO

Deltakere i sirkelen har lest:

3 kommentarer:

  1. Jeg datt av lasset i juli. Men har alltid et håp om å lese en denne måned:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg datt av lasset i januar allerede, hehe.

      Slett
  2. Jeg ligger litt etter skjema og har strengt tatt ikke begynt på novemberboka ennå. Men jeg legger W. Somerset Maughams "Cakes and Ale" i bunken og satser på at jeg er i mål til nyttår...

    SvarSlett