Søk i denne bloggen

fredag 31. mars 2023

Månadsoppteljing #94 | Mars i bøker

Mars var: Eg trudde jo at mars var ein vår-månad, men dengang ei. På Jæren (og eg har inntrykk av at det har skjedd andre stader i landet og) har me fått snø i mars. Me som knapt har snø til jul har altså fått snø i mars. Ungane jubla, eg ville grave meg ned. Ellers har eg fått nye kolleger på jobb, og det merkes på kreativiteten. Eg har det veldig godt på jobb om dagen, og har ikkje merka før nå kor lite eg har trivst på jobb. Nå snur det!

Eg og Marianne var i Sandnes kulturhus i går kveld, og såg Riksteatrets oppsetning av Nina Lykkes roman Nei og atter nei. Meget underhaldande forestilling, og for min del betre enn boka.

I mars har eg lest: Det går ifrå stokk til vegg, og eg blir litt sjokkert over kor mange titler det går an å samle i ein månad. Den internasjonale Booker-prisen kom med langlista, og eg har begynt på den. Overraskelsen i år var Vigdis Hjorth som er nominert med romanen Er mor død. Den ligger klar frå biblioteket.

* Leila Mottley: Nattvesener (papir frå biblioteket)
* Gabriela Epstein: Good-bye Stacey, Good-bye (BSC Graphic #11) (papir frå biblioteket)
* Annie Ernaux: Jeg er fortsatt her inne i mørket (papir frå biblioteket)
* Guy de Maupassant: Pierre og Jean (papir frå biblioteket) 1001
* Tone Nilsen-Bie: På leit etter hjartet ditt (papir frå biblioteket)
* Natsume Soseki: Kokoro (papir frå biblioteket) 1001
* Nicole Brossard: Svimlande nær (papir frå biblioteket)
* Anne Perrier: Ophelias bok (papir frå biblioteket)
* J.R.R. Tolkien: The Return of the King (LOTR #3) (lyd frå Storytel) 1001
* Selima Hill: Min søsters søster (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Naustet (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Flaskesamlaren (papir frå biblioteket)
* Sigrid Undset: Tilbake til fremtiden (lyd frå Storytel)
* Susanna Alakoski: Bomullsengelen (Bomullskvartetten #1) (papir frå biblioteket)
* Mariko Miyata-Jancey og Marianne Gretteberg (ill.): Mieko danser (papir frå biblioteket)
* Eva Baltasar: Boulder (digitalt med kindle) IBP
* Nina Lykke: Nei og atter nei (papir frå biblioteket)
* Guadalupe Nettel: Still Born (digitalt med kindle) IBP
* Kristina Ohlsson: Stormvakt (Strindberg #1) (lyd frå Storytel)

I mars fullførte eg ikkje og fortsetjer med: Eg jobber med å fullføre bøker istadenfor å begynne på 5-6 så har eg ingen påbegynte bøker ved slutten av månaden.

I mars kjøpte eg:

* Alf Prøysen (ove.): og Asbjørn Tønnesen (ill.): Skinnvotten
* Ingrid Berglund: Den svarte svanen
* Odd Inge Skjævesland: Stockholm

I april skal eg: Påske blir bra, og med bytting av stove frå min til foreldrene mine sin så lurer eg på kor mange bøker eg skal ha med, og i tilfelle hvilke eg skal ta med.

XOXO

3 kommentarer:

  1. Det har snødd mye her også, og det har vært og er kaldt. Men sola kom denne uka, og det gjør godt selv om det fortsatt er kaldt.

    Har ikke lest andre enn Lykke sin av dine denne gang. Men har Ernaux `siste på vent her. Har også sett forestilingen Nei og atter nei som jeg synes var glimrende.
    Kjøpte meg to 1001-bøker i går; Vredens druer av Steinbeck og Thorous´ Walden fra 1800-tallet. Fant på salg.

    Er starks ferdig med Svarte Svaner av Ingrid Berglund, som du har kjøpt. Liker den godt.:)

    Ønsker deg lykke til med flytting og God påske Elida:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eller kanske du bare skal på besøk? (leste flytte)

      Slett
    2. Så bra at du og syns det var bra med forestilling, eg syns det var ein interessant måte å framstille ei bok på.

      Ingrid Berglund er eg spent på, skal ta den med på påskeferie. Eg skal kun på besøk i påska, og det ser eg fram til.

      Slett