Søk i denne bloggen

søndag 31. desember 2023

Månadsoppteljing #103 | Desember i bøker

Desember var: Julestemninga har vore av og på, men på jobb har det vore snakk om rampenisser, julegaver, adventskalender og alt det andre ungane er opptatt av. Neste år skal eg ikkje handle julegåver i desember, det er heilt sikkert.

I desember har eg lest: Leselysta har vore mest av, men etter å ha passert Goodreads-lesemålet to gonger dette året så er det heilt greit.

* Alex Ahndoril: Jeg kommer til å finne nøkkelen (Nyckelserien #1) (papir frå biblioteket)
* June Holm og Vilde Bratland Hansen: Avbrutt. Fortellinger om abort (papir frå biblioteket)
* Lars, Kari og Ola Bremnes: Når du går. Flerstemte fortellinger om det som blir borte og det som blir igjen (papir frå biblioteket)
* Paul Gravett: Tove Jansson - Illustratøren (papir frå biblioteket)
* Alexander L. Kielland: Gift (papir frå hylla) OTS
* Charles Dickens: A Christmas Carol (papir frå hylla)
* Gabriel Scott: Tante Pose (papir frå hylla) OTS
* Cora Sandel: Alberte og Jakob (Alberte #1) (papir frå hylla) 1001
* Nikolay Leskov: The Steel Flea (PLBC #40) (papir frå hylla) OTS
* J.K. Rowling: The Harry Potter Wizarding Almanac (papir frå hylla) OTS
* Sylvia Plath: Tre kvinner (Stemmens kontinent #19) (papir frå biblioteket)
* George Eliot: Silas Marner (papir frå hylla) 1001 OTS
* Nella Larsen: Passing (lyd frå Nextory) 1001

I desember fullførte eg ikkje og fortsetjer med: Eg har lagt vekk dei bøkene eg ikkje har lest ferdig og starter 2024 med blanke ark.

I desember har eg kjøpt:

* Oksana Zabuzhko: The Museum of Abandoned Secrets (kindle)
* J.K. Rowling: The Harry Potter Wizarding Almanac
* Mykola Gogol: Julenatt og andre fortellinger
* Jon Fosse: Nobelforedraget

I januar skal eg: Ingenting planlagt.

XOXO

7 kommentarer:

  1. Du har fått lest mye selv med liten leselyst. For meg er det tiden det ofte skofter på.
    Har lest 2 av dusse, men har både Nella Larsen og oksana zabuzhko på leseplanen for 2024. Artig at du har fått lest så mange fra Stemmens kontinent, jeg kjøper bøkene etter hvert og da tar det noe lenger tid her.
    Nobelforedraget holdt jeg på å kjøpe men det får vente til neste måned.

    Kan være fint å starte året med blanke ark , blir det da til at påbegynte bøker ikke blir lest eller tar du de innimellom?

    Ønsker deg et riktig godt nytt (lese) år, Elida 🙂

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er nesten ferdig med Stemmens kontinent-serien, dei siste seks ligger i sofaen og venter på meg :-) Eg har lånt alle på biblioteket, og det fungerte veldig fint.

      Dei to bøkene eg hadde begynt på legger eg heilt vekk foreløpig. Det var ikkje rett tidspunkt, så satser på å ta dei ein anna gong.

      Godt nytt leseår, Beathe!

      Slett
    2. Jeg er ikke så fan av å låne bøker på biblioteket så der sliter jeg veldig. Men jeg vil uansett ha disse bøkene i hyllen, så prosjektet blir ferdig en eller annen gang. Lykke til med videre lesing :-)

      Slett
  2. Har lest Sylvia Plaths og delvis noen av de andre..
    Ønske deg et riktig godt nytt år Elida:)

    SvarSlett
  3. For en fin liste, og det uten at leselysten er hundre prosent til stede. Jeg har lest Illustratøren, det er den eneste av dine. Det varmet hjertet at du også denne julen har lest Dickens, jeg leste den i fjor, men trenger den ikke hvert år (digger at du gjør det)
    Lurt å sette strek ved årsskiftet og ikke se tilbake på de halvleste bøkene, som sikkert ikke fenget. Jeg har et par dårlige samvittigheter fra i fjor, men velger å gjøre det samme, vekk med dem.
    Takk for det gamle Elida, min beste støttekontakt innen 1001/Goodreads-verdenen, jeg trenger deg. Håper kvelden blir fin, og starten på året ikke blåser vekk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir ingen jul utan A Christmas Carol, og eg gler meg til den kvart år. I år var det og ein meget god artikkel i Samlagets julehefte om blant anna Dickens og A Christmas Carol. Juleheftet har eg lagt igjen hjå mor og far, men satser på å få det tilbake igjen.

      Eg hadde to bøker som stod halvferdig på Goodreads, og ingen av dei hadde eg lyst til å starte 2024 med så dei vart lagt vekk for øyeblikket. Den eine var ei evig lang 1001-bok, men den må eg ha meir inspirasjon for å starte på nytt i.

      Takk for gode ord, Tine <3 Takk for at du er med på 1001-galskapen min.

      Slett