Søk i denne bloggen

tirsdag 2. januar 2024

Lesemål 2024

Eg har ikkje hatt spesifikke lesemål på fleire år fordi det ender alltid i skuffelse. Det einaste målbare målet eg har hatt er Goodreads-utfordringa, og i fjor gjekk jo det strålande. Året endte med 237 bøker, og det var etter eg hadde endra målet frå 104 til 200 bøker halvveis i året. Bak fasaden har eg likevel alltid noko eg gjerne skulle ha lest, eller gjort lesemessig og det innebærer som regel lister, litteraturpriser og liknande.

Instagram-feeden min har dei siste to dagane vore full av inspirasjon og motivasjon, og som den ekornleseren eg er så vil eg jo delta på alt. Lesemål har vore den største snakkisen, og eg tenker at kanskje 2024 er året der måla blir fullførte. Ein veit jo ikkje det før ein har prøvd. Derfor har eg satt meg fleire målbare lesemål dette året og dei er som følger:
  • 104 leste bøker i Goodreads-utfordringa
  • 12 av 12 i årets 1001-lesesirkel
  • Lese ut frå eigne hyller (LibraryThing sier at eg har 237 uleste bøker pr 01.01.24)
  • Lese Amalie Skram
  • Lese det eg mangler av Jon Fosse (eit par romaner pluss skodespel)
  • Lese Penguin Little Black Classics
  • Delta i Ginas The Ibsen Book Club
  • Og elles det som faller meg inn ;-)
Ekornleseren i meg skriker av frykt, men så lenge det er variasjon så skal det gå bra. Eg har trua!

XOXO

8 kommentarer:

  1. Dette går helt fint Elida! Det er alltid spennende å lese oppsummeringene dine, for du leser så mye forskjellig, og det er gøy.
    Jeg sitter og knoter med Goodreads nå, skjønner ikke hvor oppdateringen har blitt ut av. Jeg skal få Frode til å hjelpe meg med å legge inn en sånn teller på bloggen, spør deg om råd, hvis han også står fast :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, gjerne oppskrift på sånn teller:)

      Slett
    2. Takk, Tine! Viss dokk trenger oppskrift skriv ein melding så skal eg lage ei :-)

      Slett
  2. Synes dette virker som fine og overkommelige mål, men vet jo hvordan det, og at planer og mål kan endre seg. Uansett artig å ha noe å rette seg mot. :) Lykke til. :) Og Fosse, hvor mange har du igjen av han?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er akkurat det, fint og overkommelig i januar, katastrofe i mai ;-)

      Eg har 4-5 igjen av Fosse. Held på med Melancholia nå, og har eit par igjen frå 90-talet.

      Slett
    2. Hehe, gjenkjenbart..

      4-5 igjen av Fosse er bra!
      Liker du Melancholia? Vurderer å ta den med til Kanariøyene til helga, men er redd den kan bli litt for mørk/depressiv.. å lese der nede. Hjemme er greit, men andre ting passer kanskje bedre å lese i Syden..

      Slett
    3. Liker og liker ;-) Den er godt skrevet i Fosses repetitive ånd, men eg hadde ikkje tatt den med til Kanariøyene var eg deg.

      Slett
  3. Jeg prøver ny vri i år - NULL lesemål annet enn at jeg har satt opp et antall i GoodReads som jeg enten eller ikke kommer til å nå. Jeg er med andre ord et ekorn i fri utfoldelse hele 2024. Det kan jo ikke bli "verre" :-)

    SvarSlett