Søk i denne bloggen

søndag 17. oktober 2010

Smakebit på ein søndag - nr. 5

Eg har stort sett bare lest "Tatt av vinden" i det siste - blir jo aldri ferdige og eg er så leie! Idag måtte eg ha noge aent, og tok "The Jane Austen Book Club" frå haugen med bibliotekbøker. Eg har ikkje kome så langt, men så langt er den lettlest. Jane Austen er ein flott forfatter, og eg sko ønska det var fleire bøker, men samtidig ikkje. "Persuasion" med Anne Elliott og Captain Frederick Wentworth er min favoritt. Smakebiten idag er frå ein anmeldelse i The Raleigh News & Observer:

This is a book about reading and interpretation, and the peculiar way that readers try to create ownership of the books they most love. In the end, Jane Austen cannot be claimed by any one member of the book club, any more than she might be claimed by us. We say that we read to escape into fictional lives, but before we know it, we're finding our own lives in fiction we love. That's why we love it.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar