Søk i denne bloggen

lørdag 29. januar 2011

Mammutsalg 2011 - Bestilte bøker frå haugenbok.no

Då er årets første bøker frå Mammutsalget bestilt! Den originale lista vart kortere etter kvart, men satser på å besøke fleire bokhandlere i løpet av salget, så det blir nok ikkje dei siste Mammut-bøkene eg kjøper. Her er bestillingslista:

- Jane Austen - Stolthet og fordom (fin liten gavebok)
- Jane Austen - Fornuft og følelser (fin liten gavebok)
- Kate Morton - Den glemte boken
- Iréne Nèmirovsky - Sjelenes herre
- Iréne Nèmirovsky - David Golder
- André Bjerke - Døde menn går i land (fin liten gavebok)
- André Bjerke - De dødes tjern (fin liten gavebok)

Har du komt til ei endelig bestillingsliste?

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg også har forhåndsbestilt fra haugenbok, men jeg fant ikke så mange titler i år.
    1. "Jenta som lekte med ilden" av Larsson (har lest hele serien, men mangler første boken)
    2. "Jenny" av Undset
    3. "Drømmen om Amerika" av Brekke

    hehe!
    Andre Bjerkes bøker er mine toppfavoritter! :)

    SvarSlett
  2. Eg tenkte og på "Jenny", men slo det fra meg igjen. Brekke sin bok kunne eg og tenkt meg, men søstra mi har dei to første bøkene, så då låne eg dei heller av ho:)

    Eg har ikkje lest noko av Bjerke, men bøkene var så søte;)

    SvarSlett