Søk i denne bloggen

torsdag 23. juni 2011

Boktema hos Anette - nr. 15

Anettes boktema er for tiden: Favorittbøker frå A til Å! Skriv eit innlegg om di favorittbok på N, og link innlegget ditt til siden til Anette (veldig viktig!). Lån gjerne logoen til Anette!

Eg finne ingen bøker på N, men eg har grådig lyst til å lese Anette si favorittbok. I plassen så slår eg eit slag for teikneserier, og i dette tilfellet Nemi. I Dagbladet står det skrevet: Den svartkledde Nemi har en forkjærlighet for sex, sjokolade, sjørøvere, øl, drager, Ringenes Herre, Johnny Depp, Alice Cooper og venninnen Cyan. Hun har en giftig tunge og et stort hjerte. Eg er absolutt enig, og sjokoladen har eg og Nemi til felles:-) Så langt har det kome ut 6 bøker og stripene figurerer daglig i fleire av landets aviser.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar