Søk i denne bloggen

torsdag 30. juni 2011

Litteraturmål 2011 - Status etter nye 3 måneder

Dette er andre statusoppdatering for litteraturmåla 2011, den første finner du HER. Litteraturmåla finner du HER, derfor bruker eg kun nummeret på målet i innlegget.

1. 4 klassikere: Jane Austen, Elizabeth C. Gaskell og Thomas Mann. Har kjøpt 2 nye bøker av Mann, og lasta ner uendelige mengder klassikere til Kindle'n, og håper det blir fleire til dette målet.
2. 5 Jo Nesbø-bøker, 3 Agatha Christie og 1 kvar av Åsa Larsson, Raymond Chandler og Anders de La Motte.
3. Alyson Noëls serie om Ever og Damen har tatt ferie midt inni bok 3, men håper eg får inspirasjon snart. Suzanne Collins's trilogi skal leses i løpet av neste månad, muligens 9. juli.
4. Ingen nye vampyrserier, men fortsetter med Charlaine Harris' serie om Sookie.
5. Dette målet har eg meir eller mindre gitt opp, og etter at eg kjøpte Kindle blir det ikkje mindre lesing på engelsk.
6. 7 i april, 4 i mai og 3 i juni. Eg er usikker på dette målet og tar det som det kommer.
7. Eige innlegg om dette målet.
8. Skriver fast avsnitt for kvar bok, men det er lettare å skrive når eg liker boka.
9. Flink når det er bøker eg vil lese eller har lest, men kan bli flinkere ellers.
10. Eg håper jo sjølvsagt at nokon får noko igjen for mine innlegg, og blir inspirert:-)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar